Je krijgt nu wel 10 exp in plaats van 7 dus t levelen gaat wel ietsje sneller. Maar op level 35 duurt het nog steeds wel even
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Je krijgt nu wel 10 exp in plaats van 7 dus t levelen gaat wel ietsje sneller. Maar op level 35 duurt het nog steeds wel even
boeflover schreef:Ik heb zelf bij 3 paarden ook gebugd en die moeten volgende week bevallen. Zijn allen drachtig van mijn schimmelhengst die tot nu toe de enige schimmel in het spel is, kon het niet laten op dat moment... verder nog nooit gebruikt en dek nu alleen nog natuurlijk
Nu dus wel spijt van en van de 12 veulens die ik nu dus verwacht gaan er minimaal 6 naar het rusthuis. Ik wil max 2 schimmels overhouden, de rest van de schimmels gaat sowieso het rusthuis in, en dan evt nog enkele kleurlingen als deze heel goed scoren.
Dus ja dat gebeurd wel echt en als ik het niet zou doen zou ik dus ook mijn eigen markt in gooien en krijg je dezelfde effecten en dat wil ik dus niet!
Geryon schreef:boeflover schreef:Ik heb zelf bij 3 paarden ook gebugd en die moeten volgende week bevallen. Zijn allen drachtig van mijn schimmelhengst die tot nu toe de enige schimmel in het spel is, kon het niet laten op dat moment... verder nog nooit gebruikt en dek nu alleen nog natuurlijk
Nu dus wel spijt van en van de 12 veulens die ik nu dus verwacht gaan er minimaal 6 naar het rusthuis. Ik wil max 2 schimmels overhouden, de rest van de schimmels gaat sowieso het rusthuis in, en dan evt nog enkele kleurlingen als deze heel goed scoren.
Dus ja dat gebeurd wel echt en als ik het niet zou doen zou ik dus ook mijn eigen markt in gooien en krijg je dezelfde effecten en dat wil ik dus niet!
Welk ras dan? Linkje?

boeflover schreef:Geryon schreef:
Welk ras dan? Linkje?
Deze hengst heb ik, trekpaard. https://www.horsereality.nl/horses/1730 ... -grey-7817
Geryon schreef:boeflover schreef:Deze hengst heb ik, trekpaard. https://www.horsereality.nl/horses/1730 ... -grey-7817
Hijs gaaf!

Iemand al zo een exemplaar gezien?