Inmiddels kan ik de weg wel aardig vinden.. Maar ik denk telkens dat ik over dat water kan springen en dan.. Oeps toch niet En ik kom telkens overal vast te zitten
Nog 750 meer reputatie en dan kan ik een Fjord kopen!
Karla
Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-15 12:43
Dat is dus nog 50 van die dingetjes vinden.... . Bij mij ging het gelukkig sneller dan ik had gedacht. Ik had in, volgens mij, 2 uur 36 dingetjes gevonden
Mijn SR is afgelopen. Binnenkort nog maar een maandje kopen dus..
Juliette
Geplaatst: 04-01-15 13:36
Karla_1999 schreef:
Dat is dus nog 50 van die dingetjes vinden.... . Bij mij ging het gelukkig sneller dan ik had gedacht. Ik had in, volgens mij, 2 uur 36 dingetjes gevonden
Ja klopt, had net ook al weer wat gevonden En je kan ook elke dag 2x van die dingen doen en daar verdien je weer 85 reputatie mee
Karla
Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-15 13:42
Ik dacht dat je die al gedaan had, vandaar 50. Anders hoef je er nog maar 39
van alles, hangt er maar net vanaf waar ik die dag zin in heb. heel soms, als ik in een setjesbui ben, sta ik een kwartier lang voor mijn kast en maak een nieuwe combinatie. Maar meestal het blauwe, bruin met groene, kallters sportzadel, zwarte of witte
Ik heb blauw zadel , blauw hoofdstel , blauwe laarzen en lichtblauwe broek dat met een wit dekje met blauwe bies en mijn uber vette trui . En mijn stats zitten perfect! , oh en een vette muts