Ik heb niks gekocht van vuurwerk op sso, vind het niet zo bijzonder, koop liever andere dingen van m'n sc en js haha
Karla
Geplaatst door de TopicStarter: 31-12-14 01:04
Ik heb de eerste keer dat ze vuurwerk verkochte in de tijd dat ik speel, alles gekocht, getest en gezien. En nu ben ik het wel weer zat, zo bijzonder is het niet als je het te vaak ziet
ik spaar voor die witte hoed in moorland, die is iets van 9000 js.. Alleen ik ben lui en geef steeds mijn geld uit aan de trailer om ergens te komen dus dat schiet ook lekker op..
DanonePower
Geplaatst: 31-12-14 19:31
Ik heb alleen het siervuurwerk gekocht.. heb ik toch nog vuurwerk met oud en nieuw. In real life koop ik er niks van.. stukke veiliger zo. En steek ik toch nog vuurwerk aan . JS sparen gaat wel snel.. vooral met die kerstman.. Heleboel dingen kun je verkopen en levert 200 js op. Ik heb alleen geen rotjes en ook draaiend vuur niet..
Haha Ik durf het ook niet hoor, enge aanstekers enzo Met zo'n grote durf ik het wel maar dan sprint ik altijd als een idioot weg terwijl je dan echt nog 10 seconden hebt ofzo
Bij mij doet hij het juist via chrome niet. Moet ik iets voor downloaden wat ik niet kan vinden. Ik kan wel via gewoon internet maar dat is sloom. Dus doe ik altijd via launcher
Een icoontje van SSO die op je bureablad staat. Via daar kan je inloggen en spelen
merrylegs
Geplaatst: 02-01-15 12:57
M_nouska schreef:
Oke, wat is de launcher?
Een tool waarmee je het spel kan opstarten zonder dat je daarvoor je internetbrowser moet opstarten. Je kan hem downloaden via de site: log eerst in en klik op 'download'