Van mij mag de beta eigenlijk ook wel gerest nu die bug eruit is voor het krijgen van extra veulens, zodat er écht getest kan worden. Zoals er door heel veel mensen al is aangegeven dat de paardenmarkt 0,0 is en dat eigenlijk allemaal komt door al die extra veulens. Hoe kan je de "economie" in het spel nu echt testen door al dit misbruik. Nu klaagt iedereen erover dat paarden niks waard zijn en ik geloof dat iedereen dit graag anders zou willen zien
Ik kan me nog herinneren dat er tijdens beta 1 ook vaker een reset is geweest wanneer er grote bugs uit waren gehaald dus is dat nu ook geen optie? Zou ook een hele hoop data schelen
Ik stem voor, zo worden paarden ook zeldzamer qua kleurtjes
boeflover
Geplaatst: 09-06-17 20:21
Tsja als mensen gewoon zelf hun stallen opschonen zou het toch ook al schelen? Van al je dubbele bevallingen met die bug er max 2 houden en de rest naar het rusthuis, níet naar de markt! Daarnaast alle derde premies waar je vanaf wilt naar het rusthuis. Zou zo al een pagina of tien op de markt schelen denk ik.. En daarnaast gewoon zelf je prijzen blijven bepalen. Ik verkoop bv een aantal trekpaarden en daar zijn er niet veel van, maar de vraag is ook nog beperkt. Dan kan ik ze wel voor weinig geld gaan neerzetten maar daar gooi je dan toch alleen je eigen glazen maar mee in?
Of bij overschot van dezelfde kleuren bij fokkers gewoon de meesten naar het rusthuis doen; zo blijven ze ook zeldzaam.
OutOfTheWood
Geplaatst: 09-06-17 20:25
Precies! En dan kan je niet in 1 dracht even 10+ veulens uit een merrie krijgen maar moet je gewoon geluk hebben dat leuke genen doorgeven.
De beta start liep giga vast doordat er zoveel mensen waren en de server het niet aan kon. Ik weet nog dat sommige mensen toen wel opeens een heel hoog level hadden door die bugs van het dubbel wedstrijden rijden en keuren. Dit is allemaal opgelost nu dus het lijkt me gewoon superleuk als er nu ee nieuwe start komt zodat er daadwerkelijk naar dingen zoals het verouderen, genen, keuringen, baantjes en de economie gekeken kan worden.
@boeflover. Mensen die speciale veulens hebben zetten deze iet zomaar weg in het rusthuis. Nee, op de internationale staan er gewoon 10+ Mustangs met Tobiano, Overo & Cream voor maar 2000c te koop. Dit is in mijn ogen echt enorm zonde en ik denk dat het veel uitdagender is voor iedereen om dezelfde start te hebben zonder cheats en misbruik van bugs Dan kan er pas echt gezien worden waar mensen tegenaan gaan lopen etc!
Heb het laatst geboren veulen ook al rusthuis in gemikt.
Maar voor nu met de beta ben ik niet zo voor resetten dat is meer wat voor na de beta en voor nu alleen maar onnodig extra werk. Dat kan dan beter besteed worden aan verder uitbreiden verbeteren spel. Nu de bug eruit is zullen speciale kleurtje vanzelf wel minder worden nu.
boeflover
Geplaatst: 09-06-17 20:34
Ik heb zelf bij 3 paarden ook gebugd en die moeten volgende week bevallen. Zijn allen drachtig van mijn schimmelhengst die tot nu toe de enige schimmel in het spel is, kon het niet laten op dat moment... verder nog nooit gebruikt en dek nu alleen nog natuurlijk Nu dus wel spijt van en van de 12 veulens die ik nu dus verwacht gaan er minimaal 6 naar het rusthuis. Ik wil max 2 schimmels overhouden, de rest van de schimmels gaat sowieso het rusthuis in, en dan evt nog enkele kleurlingen als deze heel goed scoren. Dus ja dat gebeurd wel echt en als ik het niet zou doen zou ik dus ook mijn eigen markt in gooien en krijg je dezelfde effecten en dat wil ik dus niet!
JoycexEnya
Geplaatst: 09-06-17 20:35
Als niemand mijn oldenburger of camarque wilt dan gaan die ook naar het rusthuis.
Een vriendin vraagt of een vos trekpaard veel waard is.
Aan de ene kant lijkt een reset mij geen verkeerd plan, maar aan de andere kant heb ik nu een leuke verzameling aan paardjes die eerlijk verkregen zijn, dat ik het toch liever niet wil!
Xp gaat wel lekker met de update nu! Alleen door al mijn paarden te trainen van level 16 naar 17 gegaan!
Ik heb ook enkele keren de bug gebruikt, maar dikke spijt van..waardoor ik al enkele drachtige merries in het rusthuis gestuurd heb en ook zo goed als al m'n veulen. Over 3 weken verwacht ik weer veel veulens en daar hou ik 1 van aan, rest gaat rechtstreeks naar rusthuis.
Wanneer gaat de update op .nl komen ongeveer? Dan denk ik dat ik even niet meer verouder.
Ik heb nooit bewust gebugt... Wel dus twee keer op dingen geklikt omdat er geen verandering in zat en mijn muis geregeld blijft hangen, dus dacht ik dat het daar aan lag. Maar dus maar 2 veulens uit een merrie, niet 20. En die veulens gaan gewoon het rusthuis in denk ik.