Ik moet dat veulen van Flash hebben, zijn gn is super geworden, haha. Dan zoek ik er leuke merrie bij, of misschien komt er uit een ander koppel wel een leuke merrie, maar die hengst moet nog getraind.
Iemand nog een kruising merrie die die kwijt wil? Ik zoek iets met haflingerbloed en dan wel inteeltvrij het liefst zonder volle haffen erin en dat wordt steeds lastiger.
Nee hoor ben ook beetje motivatie loos momenteel fokken zit ook in een dip drachtig worden lukt nog amper. Wacht nog op paar goed gezocht advertenties voor 2 14 jarige paarden die hierna uitgefokt zijn.
Ik train rustig nog wat paarden voor anderen, gewoon net als eerst. Ben niet bezig met fokken etc en ben verder bezig met de wiki. Niet ozo actief hier in hte topic alleen
Hier gaat het fokken erg goed drie x in 1x raak eentje staat er nu weer op voor de 2de x.
Verder speel ik lekker m'n eigen spel maar dat doe ik al vanaf het begin
Roosje01
Geplaatst: 21-09-16 13:10
Bedankt voor aanbod maar heb momenteel niks te fokken 2 koppels staan er nog op hoop dat ze nu drachtig zijn en andere paarden moeten eerst vandaag en morgen nog wedstrijden lopen of volwassen worden.