Horse Reality No3, we gaan maar door!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Retjethorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 13:28

Piekosjj schreef:
Ik durf het haast niet te zeggen maar de art van de tinkers vind ik toch zo ongelooflijk lelijk en onrealistisch :')

Je bent niet de enige die er zo over denkt. :') Er zijn er nog een aantal die ik niet mooi gedaan vind.

Lestrange01

Re: Horse Reality No3, we gaan maar door!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 14:22

Ben ik overigens de enige die 75 hc voor het winnen van een wedstrijd een beetje weinig vind? Zie nu niet echt te meerwaarde aan het doen van wedstrijden imo als je er toch vrijwel niks voor krijgt

Limoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 14:24

Piekosjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 14:30

Lestrange01 schreef:
Ben ik overigens de enige die 75 hc voor het winnen van een wedstrijd een beetje weinig vind? Zie nu niet echt te meerwaarde aan het doen van wedstrijden imo als je er toch vrijwel niks voor krijgt

Hoe hoger je komt, hoe meer je verdient.

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 14:50

Lestrange01 schreef:

Om deze reden verspil ik geen energie aan wedstrijden maar blijf ik door trainen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 15:31

Zat te sneupen door de shires en een CR merrie gedekt door haar CR broer |o , ansich ik ben anti inteelt alleen de shires is waarschijnlijk maar 1 CR lijn en als het niet meer zichtbaar is zou ik kunnen overwegen een dubbel CR te willen fokken . Alleen zo duidelijk inteelt pff |o

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 15:50

Waarom dan zo per se voor die kleur gaan? Je kan toch nog even wachten tot er meer CR paarden in het spel komen.

In de beta toen bruine Kladjes nog zeldzaam waren fokten ook zoveel mensen met inteelt, zie er de meerwaarde dan echt niet van in. Zou alleszins niks zijn wat ik moet hebben.
Of als je ver genoeg door gaat fokken met je CR paarden (zonder inteelt) dan komen de lijnen vanzelf wel ver genoeg uit elkaar te liggen, maar daar moet je wel geduld voor hebben.

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 15:53

DezeNaam schreef:
Waarom dan zo per se voor die kleur gaan? Je kan toch nog even wachten tot er meer CR paarden in het spel komen.

In de beta toen bruine Kladjes nog zeldzaam waren fokten ook zoveel mensen met inteelt, zie er de meerwaarde dan echt niet van in. Zou alleszins niks zijn wat ik moet hebben.
Of als je ver genoeg door gaat fokken met je CR paarden (zonder inteelt) dan komen de lijnen vanzelf wel ver genoeg uit elkaar te liggen, maar daar moet je wel geduld voor hebben.

En dan is agouti nog dominant dus dan hoef je geen inteelt te gebruiken eigenlijk.
Vos is lastiger, creme valt wel mee tot je inderdaad dubbel creme zou willen.

Maak me meer druk om die ene fjord foundation merrie met nd2, of die andere super zeldzame recessieve kleuren. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 15:56

DezeNaam schreef:

Het is toxh die kleur die erbij hoort , heb een vos een enkele crème straks een dubbele crème is de finishing touch .

Maar dat is nog ver van mijn bed :) , eerst inteelt loos palo en valk met buikvlek .

Op beta had ik een inteelt loze bruine en vos klad fokkerij :)

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 15:59

Hoe haal ik mijn paard van de verkoop af?

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 16:26

muntdrop schreef:
Lestrange01 schreef:

Om deze reden verspil ik geen energie aan wedstrijden maar blijf ik door trainen.

Ja klopt, ik train tussendoor ook nog, maar ik had echt als doel om met dit spel vooral op wedstrijden te richten. En als ik dan kijk dat de maximale prijs 300 hc is voor nu, dan is dat wel heel jammer.. ik had echt wel meer verwacht.

Misschien dat het ook een beetje uit verhouding is met de hoeveelheid geld dat ik heb. Zit zo rond de 220000 hc en als je dan op zn hoogst 300 hc kan winnen dan is dat nog minder dan de rente op de spaar rekening die ik dagelijks kan krijgen

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 16:38

Ik hoop toch wel dat de baantjes snel af gemaakt worden. Ben heb nu 350.000, maar als ik niet weet wat elk baantje inhoud ga ik nog geen studie doen.

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 16:48

Is de com bij jullie ook zo traag? Kreeg net zelfs weer een foutmelding.

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 16:48

Smee__ schreef:
Is de com bij jullie ook zo traag? Kreeg net zelfs weer een foutmelding.

Ja ik denk (hoop) dat Deloryan bezig is ergens mee.
Hij is echt belachelijk traag en ik krijg foutmelding na foutmelding.

Edit:
Ik las een stukje error voor aan mijn vriend en die zegt dat de schijf vol is :=

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 16:59

Azmay schreef:
muntdrop schreef:
Jongens, ik ga mijn Nederlandse account resetten en heel kleinschalig trakehners fokken. De paarden die ik nu op mijn account heb gaan dus weg. Ik heb een aantal shires, kladjes en trakjes, iemand interesse? Aangezien ik geen verdachte dingen wil doen gaan ze gewoon voor de foundation prijs (5k per paard).

Edit: link naar mijn account : https://www.horsereality.nl/user/281/Solaris

Hmm die Shires zouden best een ideaal startpunt zijn, wil in ieder geval de merries wel hebben. Als een hengst potentie heeft om een leuke dekhengst te worden wil ik die ook wel :')

Mocht er niks bij zitten voor je, mijn 3 hengsten mogen voor een goed bod evt weg. Naam is Check

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 17:01

Fennadev schreef:
Hoe haal ik mijn paard van de verkoop af?

Via mijn verkopen op de markt kun je de verkoop annuleren

Piekosjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 17:45

De hele dag met spanning gewacht op m'n eerste veulen, is toch een beetje een teleurstelling. Moeders met GP 688 en vaders met 675, komt er 674 uit. Ben benieuwd wat 'ie doet op de keuring. Fokken is gokken :))

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 17:55

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 18:26

Als je nu een veulen het rusthuis in doet, gaat de merrie dan ook mee?

Gigixponys

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 19:01

Venix

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 19:05

Wauw! Gaaf zijn ze allemaal! <3

Luna2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 19:10

Limoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 19:41

Piekosjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 19:52

Huh wat een aparte kleur heeft 'ie, bruinige manen (perlino?) maar een witte staart?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 19:54

Is dubbel SW1 dus gok dat daar de witte staart wegkomt

Je ziet wel duidelijk de splash :D

Afbeelding

Erg gaaf