Piekosjj schreef:Ik durf het haast niet te zeggen maar de art van de tinkers vind ik toch zo ongelooflijk lelijk en onrealistisch
Je bent niet de enige die er zo over denkt.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DezeNaam schreef:Waarom dan zo per se voor die kleur gaan? Je kan toch nog even wachten tot er meer CR paarden in het spel komen.
In de beta toen bruine Kladjes nog zeldzaam waren fokten ook zoveel mensen met inteelt, zie er de meerwaarde dan echt niet van in. Zou alleszins niks zijn wat ik moet hebben.
Of als je ver genoeg door gaat fokken met je CR paarden (zonder inteelt) dan komen de lijnen vanzelf wel ver genoeg uit elkaar te liggen, maar daar moet je wel geduld voor hebben.
DezeNaam schreef:Waarom dan zo per se voor die kleur gaan? Je kan toch nog even wachten tot er meer CR paarden in het spel komen.
In de beta toen bruine Kladjes nog zeldzaam waren fokten ook zoveel mensen met inteelt, zie er de meerwaarde dan echt niet van in. Zou alleszins niks zijn wat ik moet hebben.
Of als je ver genoeg door gaat fokken met je CR paarden (zonder inteelt) dan komen de lijnen vanzelf wel ver genoeg uit elkaar te liggen, maar daar moet je wel geduld voor hebben.
muntdrop schreef:Lestrange01 schreef:Ben ik overigens de enige die 75 hc voor het winnen van een wedstrijd een beetje weinig vind? Zie nu niet echt te meerwaarde aan het doen van wedstrijden imo als je er toch vrijwel niks voor krijgt
Om deze reden verspil ik geen energie aan wedstrijden maar blijf ik door trainen.
Azmay schreef:muntdrop schreef:Jongens, ik ga mijn Nederlandse account resetten en heel kleinschalig trakehners fokken. De paarden die ik nu op mijn account heb gaan dus weg. Ik heb een aantal shires, kladjes en trakjes, iemand interesse? Aangezien ik geen verdachte dingen wil doen gaan ze gewoon voor de foundation prijs (5k per paard).
Edit: link naar mijn account : https://www.horsereality.nl/user/281/Solaris
Hmm die Shires zouden best een ideaal startpunt zijn, wil in ieder geval de merries wel hebben. Als een hengst potentie heeft om een leuke dekhengst te worden wil ik die ook wel