Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rakmonanko1 schreef:Is het zo dat je alles kwijt raakt als je star rider abonnoment verlopen is? Ik heb namelijk voor 3 maanden heb nu pas twee pony's een beginners paard in level 8 en een kleine pony is level 5
D_horse schreef:ww maar weer veranderd omdat ik lees dat er weer een acc is gehackt. Volgens internet kan het 2 jaar duren voordat ze achter een goed wachtwoord zijn. En een heleboel hackers dan al opgeven... Vraag ik me toch af of ze geen info hebben weg gegeven, of de hacker niet in hun pc zit enz. Zie regelmatig mensen vragen voor acc wisselen.. en die kinderen denken er dan ook nog serieus over na.
IlseXzinia schreef:D_horse schreef:ww maar weer veranderd omdat ik lees dat er weer een acc is gehackt. Volgens internet kan het 2 jaar duren voordat ze achter een goed wachtwoord zijn. En een heleboel hackers dan al opgeven... Vraag ik me toch af of ze geen info hebben weg gegeven, of de hacker niet in hun pc zit enz. Zie regelmatig mensen vragen voor acc wisselen.. en die kinderen denken er dan ook nog serieus over na.