Automatisch browserspel Mijn Manege

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 17:02

Hmm dan mag ik ook wel ineens snel gaan trainen en beleren. Maar zo snel ben ik niet :(
Heb al wat paarden bij de handelaar gezet en ben maar even pensionstal geworden..
Even aankijken en dan zien of ik verder ga of niet.

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 17:03

Ik niet want train mijn paarden niet heb alleen paint kruisingen laten trainen na lang sparen en hoop oudere paarde naar gezocht doen. Fokbonus is nu ook lekker nutteloos en had die nog 2 dagen

Marcella

Re: Automatisch browserspel Mijn Manege

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 17:07

Ben nu dus ook maar manege geworden om wedstrijden te organiseren........

Zie wel over 5 dagen of ik nog kan fokken met merrie anders toch maar naar gezocht.

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 17:14

Manege is geen optie voor mij kan niet op tegen de concurentie van stallen die lesgeld en bonusen geven. Pensionstal ook niet want stallen zitten vol :+

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 17:17

Word alleen manege voor de wedstrijden.....

En er hoef van mij niet getraind te worden, maar kan bijvoorbeeld wel afspraken maken dat ik bij iemand anders lid word en zo elkaars paarden inschrijven voor wedstrijden.

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 17:20

Meer mensen die aan het beleren zijn waarbij het balkje bij het paard niet vooruit gaat zegmaar?

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 17:21

Baal gewoon zo erg had paar goede koppels op de wei voor niks. Kan nu helemaal niks meer met het spel momenteel. Gelukkig nog paar drachtige paarden staan. Meeste paarden zijn straks al te oud en de andere helft is nog veulen

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 17:41

Okee zit weer even te puzzelen hoe dat ook alweer gaat met wedstrijden. :')

Pinkeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 18:26

Jammer dat zo veel mensen nu al gelijk drijgen met te stoppen. Ik vind het zelf een goede update aangezien je je paarden niet eens heeft te trainen wat ik ervan begrijp maar alleen mee moet doen met 3wedstrijden en dus wel een beleerd paard moet hebben. 2/3 uur werk?

Nu word het eindelijk verholpen dat mensen dus over de 100 paarden hebben wat gewoon mega onrealistisch is.

Maar al doene leert men want waarschijnlijk als deze update een beetje in ons systeem zit is er niks meer aan de hand net zo als elke keer xD

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 18:33

Nou vind de update van de gebouwe ook nog steeds een tegenvaller met die hoge prijzen. Er zitten goede updates bij maar ook minder goede

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 18:37

En min nog 2 paarden.

Heb over de 100 paarden ja, maar doe daar wel knetterhard mijn best voor en fok alleen met getrainde paarden dus snap je punt niet.... Ik fok om te verbeteren ook en niet alleen om te vermeerderen en blijf daarbij ook nog inteeltvrij. Oke soms zit er wel een foutje tussen, maar daar kom mooi de uit de de 300 munten advertentie kan gebruiken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 18:39

Kan ik jouw paarden nog doortrainen Marcella of zie je daar ook liever vanaf nu?

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 18:46

Die je heb staan kan je gewoon doorgaan je mist er alleen en ik ben zo dom geweest om het tuig niet eraf te halen.

Knappe shetlander dame en knappe fjord....binnenkort ook maar gelijk inschrijven voor wedstrijden.

Heb eigenlijk bijna alle shetlander kruisingen naar gezocht gedaan behalve aparte kleurtjes. ;)

Super blij dat ik nu ruiter niveau 300 voorbij ben kan nu dus 3 paarden per wedstrijd inschrijven. *\o/*

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 20:39

Je kunt vanaf niveau 100 al 3 paarden inschrijven ;) . En trainen van paarden hoeft ook niet. Ja,beleren, dat is 2-3 uur werk toch? Dan 3x inschrijven voor een wedstrijd en klaar. Geen enorme investering per paard.
Op dit moment qua overgang is het wat lastig als je heel veel ongetrainde paarden hebt, maar dat komt straks vanzelf goed.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 20:43

Enige probleem wat ik had was te weinig wedstrijden. Maar ben daarom nu ook maar even manege geworden kan nu toch niks fokken.

Maar hoop wel morgen of overmorgen een koppeltje klaar te hebben, maar die mag dan ergens anders dekken. Verdien er weer iemand anders munten. ;)

Hoewel geloof dat er zat mensen zijn die leuk aan mij verdienen soms. :+

Zo al behoorlijk wat inschrijvingen voor de wedstrijd..... *\o/* *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 22:19

Dan train ik rustig door! :D

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 22:25

O ja zal anders even wat voor de moeite overmaken voor het trainen. ;)

En gelijk nieuwe overmaak knop gebruik en deze werk ook super. :D

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 22:29

Ik heb paarden wel getraind, maar ik heb er dan ook maar 10, want wat moet ik nou met 100+ paarden?

Vind t nu daarom wel een goede update, een paardenbeperkende zou ook goed zijn eigenlijk, dat oploopt per niveau. En als je op het moment van de update teveel heb dan mag dat, alleen dan kun je niet meer fokken, totdat je aantal paarden (inclusief ongeboren veulens) weer onder het door niveau bepaalde aantal komt (maar hier zal iedereen in het topic ook wel tegen zijn, dus plaats m niet hoor :+ )

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 22:43

Hihi, ik ben niet tegen. Maar dat is vooral omdat ik denk dat dit een wat nutteloze verandering zou zijn. Iedereen die veel paarden heeft, is ook al hoog qua level. Dus dat heft elkaar dan op.

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 22:46

Ik heb er maar 30 en zelfs dat lijkt nu een onmogelijk aantal... Alles fok klaar krijgen met die stomme wedstrijden kost me minimaal 2000 munten. Plus de tijd die je verliest met niet kunnen fokken. Vond het juist zo leuk dat je gewoon eigen plan kon trekken in het spel. En nu word je verplicht wedstrijden te rijden.
Laatst bijgewerkt door Roosje01 op 11-09-16 22:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 22:51

Tja minder paarden zou leuk zijn. ;)

Nadelen voor andere spelers....minder te trainen voor de mensen die dit doen voor mij. Daardoor minder circulatie van munten. Minder kosten aan onderhoud. Hoef geen paarden buiten te laten dekken bij andere spelers die er ook weer leuk aan bijverdienen.

Conclusie geloof dat dan binnen de kortste keren met heel veel munten zit dat ik niet weet wat ik ermee moet. En nee ga niet uitdelen vind dat er best wel wat moeite voor gedaan mag worden anders kan ik net zo goed stoppen met het spel. :')

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 23:29

Ja, ze moeten wel een betere sluis voor geld zien te vinden voor de verdere spelers (even nadenken daarover dus). Misschien iets in de trant van veulen training, waardoor veulens al een klein beetje ervaring krijgen in sommige disciplines. Dit moet dan gebeuren in de stad of misschien bij het opfokpension als dat erin komt en dan kun je een soort van veulens trainen, maar nadeel is dan wel dat t geld weer naar een andere speler gaat.

Nee, ik zat echt te denken dat je per 5 of 10 niveaus 1 paard meer mag hebben eigenlijk. Dus da's dan een max van 60 paarden voor degenen die het verst zijn.

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 23:32

Zo iets zou ik dus echt niet voor zijn wil zelf bepalen hoeveel paarden ik heb

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 23:34

Klink heel leuk maar hebben andere spelers weinig aan. Training stallen gaan een te kort krijgen aan trainingspaarden, want er zijn minder paarden. Waarom zou ik nog paarden laten trainen dan bij een trainingsstal als ik het zelf ook kan doen.

En zou ook wel zonde zijn, want dat zou betekenen nog meer paarden naar gezocht waaronder ook bloedlijnen met adam x eva en dus nieuwe bloedlijnen. En ja zou kunnen verkopen maar ga het dan niet doen.

Maar als door gevoerd zou worden waar jij het over heb dan stop ik wel echt mee en dan word alles enkeltje gezocht. Ga wel verder met Howrse.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 23:54

Waarom zou je niet aan andere spelers willen verkopen? Enigste reden zou egoïsme (of het niet fijn vinden als spelers er vervolgens niks mee doen) of al genoeg geld hebben zijn.

Ik vind 60 paarden echt al een boel paarden anders, hoor. Zou ik zelf nooit willen hebben op een spel. Ik vind 10 al veel. Ik train ook alles zelf. Maar als je 60 paarden hebt staan, kan je daarvan wel een heleboel in training zetten bij een ander nog, dus nee, ik vind een max stellen niet heel erg.