Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maureen95 schreef:Ik zit even in dubio om iets. Ik heb een paar dagen geleden een mailtje gehad voor een samenwerking om een winactie te doen voor een mobieltjes bedrijf. Daar heb ik verder nog niet mee samen gewerkt maar hun willen een winactie doen door een coupon te verloten van 20 euro shoptegoed bij de desbetreffende winkel.
Nu heb ik net een berichtje gehad van een mobieltjesbedrijf waar ik al eerder mee samengewerkt. Zij hebben me weer benaderd omdat ze mijn site er leuk uit vonden zien. Ik heb met hun ook een fijne ervaring. Hier mag ik een paar dingen uitzoeken om te reviewen. Ook ga ik aan hun vragen of ik dan daarvan een winactie aan vast kan knopen.
Welke winkel moet ik nu kiezen? Mijn eigen voorkeur gaat naar de winkel waar ik eerder mee heb samengewerkt.
Welk bedrijf moet ik nu kiezen?
Momo2 schreef:Weet iemand of er misschien ook een site is voor wordpress die alles stap voor stap uitlegt? Probeer menu's toe te voegen dat is inmiddels gelukt maar krijg het niet voor elkaar om berichten in die menu's te plaatsen etc, of hoe ik mijn side bar kan veranderen of widgets erbij..
Ben ik dan zo onhandig? Of is wordpress gewoon heel ingewikkeld...
Lisitano schreef:Momo2 schreef:Weet iemand of er misschien ook een site is voor wordpress die alles stap voor stap uitlegt? Probeer menu's toe te voegen dat is inmiddels gelukt maar krijg het niet voor elkaar om berichten in die menu's te plaatsen etc, of hoe ik mijn side bar kan veranderen of widgets erbij..
Ben ik dan zo onhandig? Of is wordpress gewoon heel ingewikkeld...
Kom je er niet uit bij Appearance --> Theme Options?
Widgets aan je sidebar toevoegen kan bij Appearance - Widgets.
Ik vind het zelf vrij eenvoudig nu ik weet waar ik alles kan vinden maar ik weet niet of je die al gevonden had of niet
Tazzey schreef:Ik werk vaak samen met bedrijven die in feite concurrenten van elkaar zijn. Ik publiceer waar ik me goed bij voel en ga me niet druk maken over het feit of het wel of geen concurrenten zijn. Ik heb daar in al die jaren ook nog nooit ellende van ondervonden.
Ik heb een keer samengewerkt met een telefoonhoesjes zaak, dit omdat het betreffende hoesje paste bij een nailart design wat ik maakte. Verdere aanbiedingen van dat soort bedrijven heb ik afgeslagen omdat het niet past bij mijn blog. Er zijn ontzettend veel bloggers die met die bedrijven samenwerken, ik vind het niet meer onderscheidend genoeg. Als ik nu op de bloggersmarktplaats kijk van staan er zon 500 advertentie mogelijkheden voor mijn blog categorie maar 75% daarvan zijn telefoon bedrijven.