Hoi, inmiddels staat ie op mijn computer en hij doet het super! Laadt snel, loopt niet vast, etc... heb alleen 1 probleempje: Ik wil een appartement bouwen, maar hij pakt de code niet? Iemand enig idee wat er mis gaat? Ik gebruik de code: ChangeLotZoning Apartmentbase
Jij kunt het dan ook al een paar jaar langer spelen
Vero
Geplaatst: 05-08-14 13:21
MarianneW schreef:
ja maar niet gratis
Equisync
Geplaatst: 05-08-14 13:26
Xfjord schreef:
MarianneW schreef:
ja maar niet gratis
Tsja dat zul je altijd hebben. Ik heb hier ook diverse Sims 3 spellen liggen(gekocht). Moet ik dan nu maar alvast gaan miepen dat ze over een paar jaar misschien gratis te downloaden zijn? Enne, technische gezien is alles gratis te downloaden, al mag dat op bokt niet besproken worden
Bij mij loopt het spel om de paar minuten vast.. Ontzettend irritant :/.
Leffroi
Geplaatst: 09-08-14 11:42
Hoe kon je ook nog maar weer een code invoeren? Ctrl+ nogwat toch? En rosebud;; was toch voor extra geld enzo? Nouja die codes kan ik op internet wel vinden maar weet niet meer hoe je ze nou in kan voeren
fleurtjeuh
Hoe kon je ook nog maar weer een code invoeren? Ctrl+ nogwat toch? En rosebud;; was toch voor extra geld enzo? Nouja die codes kan ik op internet wel vinden maar weet niet meer hoe je ze nou in kan voeren
je kan beter motherload invullen dan heb je 50,000 per keer haha
En idd maxmotives worden alle balkjes weer groen Maar je kan ook de behoeftes gewoon uit zetten dan moet je CTR+Shift+C en dan de code boolprop testingcheatsenabled true invullen dan shift ingedrukt houden en op de brievenbus klikken en dan krijg je meerdere opties en ook dat je de behoeftes kan uitzetten. ook kan je nu shift indrukken en dan op andere mensen/dieren klikken en je kan je relaties helemaal goed maken of helemaal fout haha
Kwam net ook nog ergens achter.. Als je de boolprop testingcheatsenabled true aan hebt staan en dan het spel op pauze zet. Dan kan kan je als je naar vaardigheden bij je sim gaat de balkjes helemaal vol schuiven met je muis. Dus erop klikken en dan naar rechts slepen.
Ik m'n sims maar de hele tijd laten klussen zodat de boel lek gaat en ze moeten dweilen om dat vervloekte schoonmaakbalkje maar vol te krijgen
Je kan ook vaardigheden vol krijgen door te leren. Klik op de boekenkast, leren en dan een onderwerp. Dan kun je ook kiezen voor schoonmaken of techniek
Als je met die zelfde cheat op ctrl drukt en dan op de brievenbus kun je ook instant vrienden maken en je balkjes static, dus dan lopen ze niet meer leeg.
O pas op met die vrienden maken anders bellen ze je de hele dag en komen ze langs. Werd er echt gek van haha ik koos dan eigen vrienden en ging het niet meer via de brievenbus doen -_-