Horse Reality No3, we gaan maar door!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

JesdaJinn

Re: Horse Reality No3, we gaan maar door!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 19:57

Helemaal mee eens Romy.
Misschien dat er al iets op gevonden wordt want ik denk dat Deloryan (schrijf ik dat goed?) het toch ook wel in de gaten heeft dat de markt nu al op z'n gat ligt

Joaquim

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 19:58

meer dp en geld in plaats van wt en ft, ja. ik doe er niets mee. :') ik haal soms eens een paar paarden van de foundation, om te wachten tot er iets leuks komt, maar na drie paarden ben ik er al snel klaar mee. :')

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 19:59

En laten we eerlijk wezen. Wie gaat er 20.000 hrc uitgeven aan een leuk veulen als er ook 5000 hrc uitgegeven kan worden. Wat die ft en wT krijg je zo snel.... terwijl geld echt heel langzaam gaat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 20:00

Gewoon een slachthuis invoeren, dan krijg je nog wat voor de paarden die je wegdoet :)

Piekosjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 20:01

Ik heb op de beta inderdaad al eens een keer een topic geopend over het zo nu en dan sluiten van de foundation, of het minder toegankelijk maken voor de 'oudere' spelers (dus bijv alleen voor nieuwe spelers tot lvl 20 ofzo) maar daar werd echt ontzettend slecht op gereageerd. Niet door het team, maar juist door de andere spelers.

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 20:02

Maar dit is al vanaf de beta bekend en we zijn toen al met zo veel ideeen gekomen...

Piekosjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 20:05

Ik gok dat zodra de paarden dood kunnen gaan door ouderdom (en hopelijk ook ziekte!) het minder op zal lopen. Nu koopt koopt koopt iedereen en vanaf volgende week komen de eerste veulens wat al helemaal drama zal zijn. Het is eigenlijk jammer dat de eerste foundation paarden veulens waren, want nu duurt het heel lang voordat je eens een 'uitstroom' van veulens krijgt.

JesdaJinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 20:05

Maar er moet wel iets aan gedaan worden. Als je geen geld kan verdienen dan stoppen de meeste mensen toch?

Ik denk dat Deloryan dacht dat er geld verdient zou worden met de handel maar er zijn zooooooooooo veel paarden dat niemand dat doet

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 20:07

En zelfs als je nu per direct zou stoppen met het uitdelen van ft... dan heb ik voor het komende jaar nog genoeg ft om alleen maar paarden uit de Foundation te halen en verdiend nog steeds niemand iets.

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 20:09

En fts in ruilen voor geld/dps ?

JesdaJinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 20:14

Denk dat dat niet gaat gebeuren Janine. Denk dat bijna iedereen dat gaat doen dan.

Ik zou idd een soort van slachthuis creeeren en dan bijvoorbeeld een standaard prijs van 4000 ofzo?

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 20:20

Ja en helemaal door die beta rewards, super lief maar kom om in de FT's nu :') Dus ja ik kijk regelmatig even bij de foundation maar verkoop de overbodige veulens nog best makkelijk voor minstens 5000 - 7500. Mustangs raak ik moeilijker kwijt eigenlijk :=

Piekosjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 20:24

Ik heb 90 foundation tickets en 70 wildpark tickets. :')

JesdaJinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 20:25

Ik heb er ook veel. Haal af en toe er wat van af en vand ie Wildpark tickets kom je helemaal niet af want die rassen zijn er al super veel

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 20:26

JesdaJinn schreef:
Denk dat dat niet gaat gebeuren Janine. Denk dat bijna iedereen dat gaat doen dan.

Ik zou idd een soort van slachthuis creeeren en dan bijvoorbeeld een standaard prijs van 4000 ofzo?

4000 lijkt me nogal veel aangezien sommige paarden zelfs bijna geen euro waard zijn. :+ Een paardenspel dat ik ooit speelde hadden ze daar wel iets handig voor, de prijs voor het 'rusthuis' werd gewoon berekend op de prestaties van je paard en hoever de training was, hoe hoger je paard in training zat hoe meer je kreeg. Dus misschien is dat wel nog een idee, moet je alsnog wat moeite doen om geld te krijgen voor je paard als je hem naar het rusthuis stuurt.

JesdaJinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 20:36

Ik bedoelde eigenlijk 400 :P
4000 is idd wel heel veel xD
Maar 400 als standaard voor een paard met niks zegma.

Maar ga je dan alleen af op trainingen?
Want kleur kan je niet echt mee nemen. Misschien vindt iemand vosjes wel heel mooi en bijzonder en de ander wil niks anders dan TO/RN met Cream zegma..

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-18 20:39

Gaat toch niet gebeuren, die discussie is al enorm vaak voorbij gekomen met Deloryan, net zoals het abnormaal snel levelen in het begin, het teveel aan FT's en WT's, de markt, de economie... Ze staan open voor suggesties, maar bij sommige dingen blijven ze vasthouden aan het oude patroon, ook al deze zichzelf al bewezen heeft als een mislukking...

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 20:47

Yeah me slechte cream welsh verkocht aan een beginner,

JesdaJinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 20:51

Xyris schreef:
Gaat toch niet gebeuren, die discussie is al enorm vaak voorbij gekomen met Deloryan, net zoals het abnormaal snel levelen in het begin, het teveel aan FT's en WT's, de markt, de economie... Ze staan open voor suggesties, maar bij sommige dingen blijven ze vasthouden aan het oude patroon, ook al deze zichzelf al bewezen heeft als een mislukking...

Maar ik snap dat je niet alles aan gaat passen naar de spelers en dat je ook je eigen idee wilt houden. Snap ik best maar je ziet als spelmaker toch ook wel dat dit gewoon niet meer leuk speelt?
Spel is net enkele dagen open en het is nu al drama. Dat wordt alleen maar meer.
Jij kan er niks aan doen, snap ik maar snap niet dat ze daar niks aan doen

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 20:53

Ik denk eigenlijk dat het wel weer in evenwicht komt. Doordat het aantal stallen beperkt is en ieder een fokdoel heeft zal een groot deel van wat niet verkocht raakt naar het rusthuis gaan. Hierdoor blijven alleen de paarden met “kwaliteit” waar animo voor is over. Men gaat dan selectiever aanschaffen en ook fokken/verkopen.

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 20:57

Caily schreef:
Ik denk eigenlijk dat het wel weer in evenwicht komt. Doordat het aantal stallen beperkt is en ieder een fokdoel heeft zal een groot deel van wat niet verkocht raakt naar het rusthuis gaan. Hierdoor blijven alleen de paarden met “kwaliteit” waar animo voor is over. Men gaat dan selectiever aanschaffen en ook fokken/verkopen.

Dan krijg je wel dat er vrij snel alleen nog toonaarden met leuke kleurtjes lopen natuurlijk, is ook niet echt uitdagend.

Ik denk ook dat er te veel FT gegeven worden. Ik gebruik ze wel, verdien er goud geld mee maar daardoor in ik wel al bijna een miljoen inmiddels terwijl ik zoveel goede paarden heb dat verzorgen ook echt een taak is xD

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 20:58

Ik vind 50 stallen uiteindelijk best wel redelijk onbeperkt en ik geloof dat je ook over die cap heen kan kan als je met geld betaalt. Ik zit nu op 71 ft en 64 wt, doe er absoluut niks mee. Ik prefereer eerst kopen wat er op de markt staat, want dat kost me vaak minder dan 5000 _O-

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 21:08

@azmay. Als dat hetgeen is wat merendeel vd spelers graag ziet en dus vraag naar is.... in de echte wereld ga je ook ten onder als je stoïcijns blijft fokken in iets wat alleen jij mooi vindt.

PowerPoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 21:13

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 21:15

Caily schreef:
@azmay. Als dat hetgeen is wat merendeel vd spelers graag ziet en dus vraag naar is.... in de echte wereld ga je ook ten onder als je stoïcijns blijft fokken in iets wat alleen jij mooi vindt.

Dat is precies wat ik nu aan het doen ben, zou het jammer vinden als zweetvos welshjes geheel gaan verdwijnen, denk dat ik dan stop met het spel :')