ik ben te lui om m te verkerstmutsen... maar ik heb zaterdag pas weer genoeg sc en wacht sws even de update af dan. straks komt er nog een rode bij opeens
Anoniem
Geplaatst: 16-12-14 21:30
merrylegs schreef:
even off-topic, ik vraag me al een tijdje af waar jouw avatar vandaan komt?
Zag hem in een goede bekende haar profiel staan , was een droom en toen heb ik hem veravad
Vandaag weer update! Zouden er nieuwe Fjorden komen? Ben benieuwd Ik hoop dat ze later ook een ander ras maken en dat ze t model van de Fjord gebruiken en dat er dan ook kleuren als zwart enzo komen
Sneeuw! Het winterweer heeft Jorvik bereikt, en de eerste sneeuw van het jaar is gevallen. Het is tijd om de sneeuw te horen kraken onder je voeten (en hoeven!) terwijl de kerstsfeer zich langzaam over het eiland verspreid!
Het Raadslid in Silverglade is nog volop bezig met de kerst voorbereidingen, en hij heeft jou hulp nodig om deze kerst extra speciaal te maken voor hem en de dorpelingen. Er zijn kerstmannen, koekjes om te proeven, en natuurlijk zijn wij de paarden niet vergeten! Jij moet ervoor zorgen dat ook zij verwend zullen worden deze kerst! Rijd naar Silverglade en help het raadslid met zijn kerst voorbereidingen.
Tijd om naar buiten te gaan en van de sneeuw te genieten! Tijd om naar buiten te gaan en van de sneeuw te genieten!
Kerst Winkels De aardige dames die in de kerst winkels werken hebben extra ingeslagen zodat jullie er allemaal feestelijk uit kunnen zien. De st. Lucia set en de peperkoek set zullen nog een week beschikbaar zijn, dus zorg ervoor dat jij geschikte kleding hebt!
Paardenmarkt Eddie en Ferdinand hebben nu hun paardenmarkt geopend in Fort Pinta!
Dagelijkse kerst Vergeet niet om de dagelijkse kerst klusjes te doen: er is genoeg te doen, en genoeg cadeaus te verdienen bij de man met de witte baard zelf!
Wie krijgt er alheel veelzin in de kerst?!
Fijn weekend! Namens het gehele Star Stable team
___
eindelijk sneeuw nu past mijn outfit eindelijk bij het weer