Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

360 spelers online en ik hoef geen eens een tel te wachten op de volgende pagina!
.
Ben ik nu gek of klopt hier iets niet
Zou ipv 10 uses het niet gewoon 10 vaccines moeten zijn zodat je 60 - 30 = 30 winst maakt? Rebecca schreef:Helaas niks op .com , 8x een shire van de foundation maar niks
En nu ben ik arm, FT op en geld op . Mijn missie is niet gelukt
muntdrop schreef:[naam] schreef:Helaas niks op .com , 8x een shire van de foundation maar niks
En nu ben ik arm, FT op en geld op . Mijn missie is niet gelukt
Ahw balen. Ik heb maandag 10 FT weggegooid op zoek naar een frame quarter, maar helaas niet gevonden en toen zaten mijn stallen vol. Wel nog 1tje met zilver en 1 met SW1 gevonden dus nog een beetje eraan kunnen verdienen haha.
Rebecca schreef:muntdrop schreef:
Ahw balen. Ik heb maandag 10 FT weggegooid op zoek naar een frame quarter, maar helaas niet gevonden en toen zaten mijn stallen vol. Wel nog 1tje met zilver en 1 met SW1 gevonden dus nog een beetje eraan kunnen verdienen haha.
Shires zijn niks waard , heb er zonde balen in . Heb zoveel foundations afgezocht en nu zo dichtbij faal ik![]()
Stomme pixels werk toch mee
Misschien een zijhandeltje beginnen in een waardevoller ras op je shires te kunnen kopen? 
muntdrop"
[quote="[naam] schreef:muntdrop schreef:
Shires zijn niks waard , heb er zonde balen in . Heb zoveel foundations afgezocht en nu zo dichtbij faal ik![]()
Stomme pixels werk toch mee
Misschien een zijhandeltje beginnen in een waardevoller ras op je shires te kunnen kopen? 
[/quote]

En je hebt soms hele gekke donkerbruine, is dat liver of koffievos?
Ze is genetisch waarschijnlijk A_ E_. Sooty heeft volgens mij vaak een donkerder hoofd en kan op elke kleur.