Ik switch best wel tussen Black Pearl Stables, Neverland Ranch(die is meestal ingenomen door iemand anders hier) en The Howling Abyss Stables, ik ben nu de laatstgenoemde. Met LoL champions als paardennamen. Kan ik ongeveer 130 paarden van een naam voorzien.
Zijn er nog meer mensen die hun paarden namen geven aan de hand van thema's? Zoals Fennadev hierboven en ikzelf? Ik gebruik namen van rock(any kind)/(Heavy)metal bands
Ik geef ook muzikale namen. Namen van bands, albums, nummers.. Dat kunnen top 40 nummers zijn, maar ook bijvoorbeeld de naam van het meest recente album van Graveyard (die ken je dan vast wel als je van rock/metal houdt ScarOfWars), Innocence & Decadence.
Neverland Ranch heeft Disneynamen! Die vind ik ook leuk
Dat zijn dus net de bands die ik niet ken xD Ik ben meer van de jaren 80 bands of nou ja, bands van voor mijn tijd ^-^"
Disneynamen zijn ook leuk!
Jorex
Geplaatst: 11-03-18 20:53
Bij mij zou het overigens de andere Neverland Ranch zijn, die van Michael Jackson, zou niet weten wat ik dan met de namen zou gaan doen. Black Pearl=Pirates of the Caribbean thema. Als ik nu geen namen meer heb(verwacht ik niet snel met zoveel champions), dan ga ik over op League spelers zoals H4cker, Faker, Pray, Wolf, Bang, Blank en vooral Peanut. Verder ben ik van de kPop bands, dus verwacht ook een SHINee lijn van paarden zodra ik ga fokken met een bepaald ras. Of een Big Bang lijn, maar met EXO zou ik verder kunnen komen.
Janinevv
Geplaatst: 11-03-18 20:53
Al mijn paarden hebben pride ervoor en dan zuig ik wat uit mijn duim
julya
Geplaatst: 11-03-18 20:54
Yes ik ben Neverland Ranch, met Disney namen inderdaad
Animal
Geplaatst: 11-03-18 20:58
julya schreef:
Yes ik ben Neverland Ranch, met Disney namen inderdaad
Als je Vitani ooit eens weg wilt doen... Wat een prachtig dier!
Ik ga denk ik mn paarden namen van dorpen en steden geven. Ben begonnen met Zoutelande. Eerst als intentie om weer liedjesnamen aan mn paarden te geven, maar dat deed ik bij REC ook al. Tijd voor verandering dus!
Mijn ijslanders hebben namen van huishoudelijke apparaten maar dan op zn ijslands en de rest varieert, whisky, boeken, personages uit boeken, spaanse woorden, vernoemingen naar steden, vernoemd naar de ouders