Ik sta nog steeds 13e zie ik... Haal Sodeletuut wel langzaam maar zeker in, maar ik ben trager dan ik hiervoor altijd was, ik type de laatste tijd heel weinig.
Ik typ allang niet meer zoveel als vroeger en ik vrees dat ik langzaam maar zeker zal zakken Ik sta nu nog op 9, maar dat zal vast niet lang duren aangezien nummer 10 echt dichtbij is
Ja, moet voor de studie een wetenschappelijk advies schrijven en blijf maar herschrijven omdat ik continu van conclusie verander, dus dan gaat het wel snel En daarnaast helpen hoorcolleges ook wel ^^
Nu maar even wat ziektebeelden uitwerken, dat zal wel aanslaan hoop ik.. Soms vind ik dat ze ook d eclicks mee moeten tellen (of deels ofzo), heb echt massive veel clicks
dancer_
Geplaatst: 28-02-13 19:43
Ik kom inderdaad ook weer in je buurt @varekaj
Thrive
Geplaatst: 03-03-13 14:06
Zo, met behulp van het leed dat een wetenschappelijk advies schrijven heet, heb ik plaats 50 veroverd
Anoniem
Geplaatst: 03-03-13 14:18
Met die ene taak die ik nog moest maken dacht ik veel keys te halen, bleek het zo'n simpel dingetje te zijn waar je met 1 bladzijde al vanaf bent
Thrive
Geplaatst: 03-03-13 14:23
Ah, ja, dat schiet inderdaad niet echt op... Ik ga nu ook niet meer zo hard, typwerk is klaar, nu de inhoudsopgave, bronnenlijst, voetnoten en dat soort frustrerende dingen nog.
Destination
Geplaatst: 03-03-13 14:23
Aw, dat is balen Varekaj Hier gaat het typen ook niet zo hard.
Anoniem
Geplaatst: 03-03-13 14:27
Och, ik moet toch een keer beginnen aan de extra vragenlijsten van bepaalde vakken op te lossen omdat daar veel examenvragen uit komen. Dat uitwerken levert ook flink wat op. Alleen de motivatie is nog even vermist Maar goed, vanaf morgen gaan we ermee starten.
SanderD
Geplaatst: 04-03-13 18:47
Barbabientje schreef:
Soms vind ik dat ze ook d eclicks mee moeten tellen (of deels ofzo), heb echt massive veel clicks
Volgens mij kun je ook wel de ranking voor clicks bekijken, misschien sta je dan wel bovenaan?
de taken komen netjes binnen voor school, docent maant ook aan om de begeleidingsvragen op te lossen dus maak jullie borst naar nat, ik ga ook weer eens in actie schieten al bok ik nu vaker via foon in de les haha.