misschien voor iemand die veel correspondentie doet of verslagen ed maakt dat het te doen is. Maar met mij post hier en de codes die ik ingef voro m'n werk stijg ik toch nie tzo spectaculair hoor. Ik sta er alleen van versteld hoe snel je x-aantal clicks en toetsen hebt door eigenlijk "niks te doen" op je pc
Letten we wel op dat het hier niet teveel een slowchat wordt? Voor slowchatten is er het HK topic
Carlijn
Geplaatst: 04-05-11 23:13
Vraagje, gaan je pulses weg als je je pc afsluit of op standby zet? Zal ongetwijfeld in het topic staan, maar dit zijn stiekem gelijk extra tekentjes, haha.
Ik bedoel dus je clicks en keys, edit.
Laatst bijgewerkt door Carlijn op 04-05-11 23:14, in het totaal 1 keer bewerkt
Hele slimme vraag Carlijn, dat vroeg ik me ook net af.
Je kan dus ook een hele week niet pulsen, maar wel elke dag je pc helemaal afsluiten, en ze blijven gewoon staan? (trouwens niet voor de extra tekentjes)
Ja hier blijft het ook allemaal gewoon staan, ook op mn laptopje die af en toe ook uitvalt omdat ie leeg is. Nog helemaal geen problemen mee gehad dat ineens alles weg was.
Je kan zo lang niet-pulsen als je wilt.. maar ik zou het toch wel regelmatig doen. Er zijn mensen die ineens een error krijgen en dan zijn alle pulsen weg.
Jep, die error's krijg je soms wel. Die zijn heeeel vervelend want dan moet je even je hele wp afsluiten ofzo en alles weggooien om 'm weer werkend te krijgen.. 80.000 keys....
rechtermuisknop op je icoontje klikken en dan klik je op preferences, daar kun je onderin bv ingeven of je het om de zoveel uur wilt, om de zoveel keys of clicks..