Met onder handen nemen bedoel ik dat ik weet dat Deloryan er mee bezig is wat kleuren toe te voegen aan een aantal rassen. Welke ze heeft gedaan weet ik niet.
Sommige rassen zullen al wel compleet zijn maar het viel me op dat de Mustang dit niet is. Wellicht dat dit ook het geval is bij andere rassen. We zijn bezig met het samenstellen van een bug- en to-do list. Dit is één van de puntjes.
Anyways, antwoord op de vraag over de baantjes:
Banen
De banen hebben elk een verschillend doel. Niet alle banen zullen erg rendabel zijn in het begin daar niet alle functies daarvoor per direct beschikbaar zullen zijn. Maar hier een impressie:
Wetenschapper
(Moleculaire wetenschappen)
Onderzoekt de kleurengenetica, onderzoekt ziektes en maakt hier vaccinaties voor. Het tabje kleurengenetica is in de toekomst dus iets wat de wetenschapper voor je gaat testen.
Paardenvoer producent
(Paardenvoeding en landbouw)
Plant zaadjes, geeft ze water, oogst en verwerkt de oogst tot een product zoals muesli, brokken, hooi en stro.
Dierenarts
(Diergeneeskunde)
Zal alle taken over nemen die op het moment bij de dierenarts staan. Dit zijn: Vaccinatie, gezondheidscontrole, chippen, tweelingen verwijderen, hormoon injecties, echo’s, ruinen, spermarietjes verzamelen, insemineren en klinische controles uitvoeren.
Paardentrainer
(Paardentrainer)
Zal wilde paarden temmen en kan paarden van anderen op een hoger tempo trainen en kan meerdere paarden tegelijk trainen.
Smid
(Hoefsmeden en zadelmaken)
Kan hoeven bekappen en hoeven behandelen bij ziekten en maakt of repareert tuig.
De prijzen voor de diensten zullen statisch zijn. Hoe de diensten precies aangeboden worden of aangevraagd worden is nog niet helemaal duidelijk. Wel zal er weinig tot geen sprake kunnen zijn van zogenaamde vriendjespolitiek. Dit om het spel eerlijk te houden voor iedereen.
Je eigen professie werkt ook in jouw voordeel, het kost je niks om je professie uit te voeren bij jouw eigen paarden. Enkel de materialen die je nodig mocht hebben.
Laatst bijgewerkt door Xyris op 05-06-17 20:06, in het totaal 1 keer bewerkt