Ssuuz92 schreef:
Oh die is gaaf
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
StonedRomy schreef:welke studie raden jullie trouwens aan? wat kan je met welke studie straks doen? Op .com ben ik dierenarts, maar op .nl wil ik weer iets anders doen...
Change3x schreef:Geregeld!
Voor de liefhebbers die op de .com en de .nl spelen en Oldenburgers fokken:
Ik ben gestopt met spelen op de .com maar heb daar nog verschillende paarden staan: Tobiano veulen merrie, een Tobiano volwassen hengst, een Schimmel veulen hengst en nog meer.
Iemand die geïntresseerd is in een van deze paarden? Ik wil ze graag verkopen voor coins op de NL of een ruil tegen een Oldenburger op de NL.
karlli schreef:Change3x schreef:Geregeld!
Voor de liefhebbers die op de .com en de .nl spelen en Oldenburgers fokken:
Ik ben gestopt met spelen op de .com maar heb daar nog verschillende paarden staan: Tobiano veulen merrie, een Tobiano volwassen hengst, een Schimmel veulen hengst en nog meer.
Iemand die geïntresseerd is in een van deze paarden? Ik wil ze graag verkopen voor coins op de NL of een ruil tegen een Oldenburger op de NL.
Ik heb wel interesse, wat is je naam op .com?
Xyris schreef:Ja na de beta wordt alles gereset, het is geen doen om de paarden over te zetten (en laten we eerlijk wezen: Het is nu zo'n zooitje en alle bijzondere kleurtjes zijn al ontdekt, dat wil je niet als het spel officieel de lucht in gaat). Wel krijgen de actieve spelers iets terug voor het testen in de beta. Wat dat wordt is nog niet bekend.
Xyris schreef:Nederlandse zal iets later zijn. Het kost nogal wat tijd alles te vertalen en mochten er grote bugs in zitten dan moeten ze er eerst uit voordat ze ook naar de nederlandse gezet worden.
Janine1990 schreef:Xyris schreef:Nederlandse zal iets later zijn. Het kost nogal wat tijd alles te vertalen en mochten er grote bugs in zitten dan moeten ze er eerst uit voordat ze ook naar de nederlandse gezet worden.
Wat is 'iets' later, gaat dat om een paar uur of een paar dagen? En wat moet er dan vertaald worden? De codering is toch eigenlijk hetzelfde? Gewoon nieuwsgierig hoor!