Spel Horse Reality

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 16:43

StonedRomy

Re: Spel Horse Reality

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 16:48

welke studie raden jullie trouwens aan? wat kan je met welke studie straks doen? Op .com ben ik dierenarts, maar op .nl wil ik weer iets anders doen...

Change3x

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 16:49

Geregeld!

Voor de liefhebbers die op de .com en de .nl spelen en Oldenburgers fokken:

Ik ben gestopt met spelen op de .com maar heb daar nog verschillende paarden staan: Tobiano veulen merrie, een Tobiano volwassen hengst, een Schimmel veulen hengst en nog meer.

Iemand die geïntresseerd is in een van deze paarden? Ik wil ze graag verkopen voor coins op de NL of een ruil tegen een Oldenburger op de NL.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 16:52

*\o/*

Ik ga eerst maar eens kijken wat ze allemaal kan halen en dan kijk ik wel door welke hengst ik ga dekken. <3

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 16:53

StonedRomy schreef:
welke studie raden jullie trouwens aan? wat kan je met welke studie straks doen? Op .com ben ik dierenarts, maar op .nl wil ik weer iets anders doen...

Ik ben ook wel een beetje benieuwd, ik heb zelf nog geen studie gekozen en ik weet nog niet hoever ik moet doorsparen. Aangezien praktisch iedereen moleculaire wetenschappen doet :+

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 16:57

Ik denk dat ik voor paardentrainer ga, maar zie niet helemaal in hoe dit geld gaat verdienen.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 16:59

StonedRomy schreef:
Ik denk dat ik voor paardentrainer ga, maar zie niet helemaal in hoe dit geld gaat verdienen.

Daar denk ik dus inderdaad ook aan, maar heb dezelfde vragen :')

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 16:59

Ik weet nog niet welke studie nou wat precies gaat doen (al kan je daar wel een beetje naar raden) ook weet ik niet hoe het systeem precies gaat werken. Maar ik weet wel dat vriendendiensten zo veel mogelijk gereduceerd gaan worden en dat de prijzen statisch zijn.

Als voordeel heb je dat je de diensten van jouw professie niet uit hoeft te besteden aan een ander. De personeelskosten betaal je dus niet, alleen de materiaalkosten.
De groothandel en voerproducent worden de plekken waar je de benodigdheden kan halen.

Ssuuz92

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 17:00

StonedRomy schreef:
Ssuuz92 schreef:
Hij is volwassen *\o/*

https://www.horsereality.nl/horses/1918 ... fe-au-lait

Staat ter dekking ! <3

Gaaf diertje! jammer dat de bijzondere kleurtjes nu nog zo slecht presteren...

Heb je trouwens een pb gestuurd in het spel, maar aangezien de meldingen het vaak niet doen...

Heb ook hengsten met cream en tobiano/cream en sterpredikaat..

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 17:00

paardenvoeding lijkt mij leuk op de langere termijn, maar denk dat de voeding inkoop nog niet in de update zit...

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 17:01

Ben heel benieuwd naar de update maar als de beta afgelopen is begint iedereen dan weer op het begin? Zou wel zonde zijn van al die mooi paarden!

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 17:02

iedereen begint dan bij 0 inderdaad. Misschien wel al extra stallen oid en natuurlijk al meer kennis.

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 17:03

Ja na de beta wordt alles gereset, het is geen doen om de paarden over te zetten (en laten we eerlijk wezen: Het is nu zo'n zooitje en alle bijzondere kleurtjes zijn al ontdekt, dat wil je niet als het spel officieel de lucht in gaat). Wel krijgen de actieve spelers iets terug voor het testen in de beta. Wat dat wordt is nog niet bekend.

karlli

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 17:09

Change3x schreef:
Geregeld!

Ik ben gestopt met spelen op de .com maar heb daar nog verschillende paarden staan: Tobiano veulen merrie, een Tobiano volwassen hengst, een Schimmel veulen hengst en nog meer.

Iemand die geïntresseerd is in een van deze paarden? Ik wil ze graag verkopen voor coins op de NL of een ruil tegen een Oldenburger op de NL.

Ik heb wel interesse, wat is je naam op .com?

Change3x

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 17:09

karlli schreef:
Change3x schreef:
Geregeld!

Ik heb wel interesse, wat is je naam op .com?

Zowel op de nl als op de .com Leo!

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 17:11

https://www.horsereality.com/horses/8298/h-falco-adelia
Eigenlijk nooit op gelet maar een zomer zwarte smokey black.

https://www.horsereality.com/horses/16262/h-starto-djr
En een zomer zwarte tobiano.

https://www.horsereality.com/horses/214 ... serenade-d
En een simpele bruine tobiano.

Van de eerste 2 had ik eigenlijk niet verwacht dat die zwart zouden dacht eerder aan bruin, maar ze hebben beide ook nog 1x vos. Houd wel in dat de onderste hengst voor de levervos merrie af gaat vallen dus dan blijven 2 hengsten over om te kiezen.

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 17:13

Xyris schreef:
Ja na de beta wordt alles gereset, het is geen doen om de paarden over te zetten (en laten we eerlijk wezen: Het is nu zo'n zooitje en alle bijzondere kleurtjes zijn al ontdekt, dat wil je niet als het spel officieel de lucht in gaat). Wel krijgen de actieve spelers iets terug voor het testen in de beta. Wat dat wordt is nog niet bekend.

Ja dat is waar indd. Ben benieuwrld na de update, want nu kan je vrij weinig on geld te verdienen behalve op de manege en paarden verkopen

Change3x

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 17:13

Piekosjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 17:27

"The whole training section is done now, and I've added some more stats about the horses. So you guys will see more of what there is to breed. I've emerged the genetics for all stats of the horse into 6 generic stats. I gave the profile a little spruce up too and recreated the way we do training. So at least one part is mostly done.

I took down some of the bugs while I was at it too. And I'm continuing work on the job section next, however, I'm not too sure if I can finish that in 1,5 week. Perhaps I will add this stuff in multiple batches and add the new training system and stats first."
*\o/*

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 17:29

*\o/*

Ik denk dat het het beste is om kleinere updates te maken dan een hele grote... desnoods doe je er 1 mini per week, dan gaan mensen ook minder klagen over voortgang etc.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 17:38

Huh? Nog niet op de Nederlandse zeker??

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 17:43

Nederlandse zal iets later zijn. Het kost nogal wat tijd alles te vertalen en mochten er grote bugs in zitten dan moeten ze er eerst uit voordat ze ook naar de nederlandse gezet worden.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 17:45

Xyris schreef:
Nederlandse zal iets later zijn. Het kost nogal wat tijd alles te vertalen en mochten er grote bugs in zitten dan moeten ze er eerst uit voordat ze ook naar de nederlandse gezet worden.

Wat is 'iets' later, gaat dat om een paar uur of een paar dagen? En wat moet er dan vertaald worden? De codering is toch eigenlijk hetzelfde? Gewoon nieuwsgierig hoor!

karlli

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 17:46

Alles wat je aan teksten ziet moet natuurlijk nog vertaald worden, niet zozeer de codering maar echt het front end gedeeldte.
Meestal volgt het enkele dagen later maar dat is een beetje afhankelijk van hoe veel er fout/goed gaat tijdens het implementeren :)

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 17:49

Janine1990 schreef:
Xyris schreef:

Wat is 'iets' later, gaat dat om een paar uur of een paar dagen? En wat moet er dan vertaald worden? De codering is toch eigenlijk hetzelfde? Gewoon nieuwsgierig hoor!

Inderdaad wat Karlli zegt, ga uit van een paar dagen tot een week. Gaat het mis op de internationale versie en zijn er veel bugs dan kan het langer duren...