Heb wat hoog GN shetlander kruisingen bij de handelaar gegooid en vannacht een knappe vos tinker merrie inteeltvrij geboren deze gaat ook de verkoop in wegens dezelfde vader als mijn valk hengst.
Ik heb bijna mijn eerste paard helemaal volledig getraind en mijn bak bijna op het hoogste niveau
Als mijn hengst ook volledig getraind is ga ik eens proberen een veulentje te fokken. Maakt dat eigenlijk nog verschil als beide ouders volledig getraind zijn?
Ik laat het je over een week weten . Ik kon niet zolang wachten als jij, dus ik heb nu 3 merries drachtig: 1 niveau 120. 1 niveau 6. 1 niveau 110 ten tijde van de dekking, inmiddels 122. Alle 3 dezelfde hengst. (120). Dus ik ben benieuwd naar de vaardigheden van de veulens.
Mijn weilanden zijn 2-1-1. Dus ook weinig kans. En geen fokbonus. Maar vanaf morgen wil ik van fokkerij weer wijzigen in manege denk ik. Dan heb ik alles gehad
Er is wel iets wat ik niet snap. Ik heb nu de lange beleerles maar daar is het gekleurde lijntje net zolang is als bij de korte beleerles terwijl hij wel twee x zolang duurt. Krijg je er wel meer ervaring voor of niet?
Gamova
Geplaatst: 21-08-16 12:53
assie schreef:
Is jouw spelnaam Lucifer? Of is er nog iemand die al zijn Shetlanders de deur uit doet?
Ja ik ben Lucifer maar je had me al gevonden geloof ik haha
Ik hang nog ergens op level 78 en speel sinds januari maar train weinig dus gaat level ook niet snel omhoog. Maar heb nie te klage verdien tog leuk met schat graven