Heei ik ben Lineke. En ik ben nieuw op starstable en wou me hier ook graag melden! x
lucaa2
Geplaatst: 08-12-14 22:00
Voor iedereen die zich ooit nog aan een witte set gaat wagen, laat dan in de winter nooit je paard ergens achter als je opdrachten doet, want voor je het weet kan je hem niet meer vinden.
lucaa2
Geplaatst: 08-12-14 22:01
Sitaloverx schreef:
Heei ik ben Lineke. En ik ben nieuw op starstable en wou me hier ook graag melden! x
Welkom Wat is je starstable naam en op welke server zit je?
Jeetje, die HDV race moet je over eenn stuk water springen maar dat is gewoon te breed.. kom er niet overheen dus kan uberhaubt nooit die quest afmaken
Jeetje, die HDV race moet je over eenn stuk water springen maar dat is gewoon te breed.. kom er niet overheen dus kan uberhaubt nooit die quest afmaken
Je moet echt op het allerlaatste moment springen dan lukt het!
Hahah luca :p, ik zie alleen een paar zwarte hoefjes
Pff allemaal dingen gevonden vandaag, zijn het allemaal van die waardeloze dingen
Oh die sprong, grr wat kan ik me daar aan ergeren! Die moet precies op een bepaalde manier anders lukt hij niet!
Welkom Lineke!
Haha dat heb ik ook weleens gehad luca, uiteindelijk wel weer gelukt om te vinden maar toch Ik ben ook zo gek op dat witte, heb nu ook wel 4 witte paardjes plus 2 setten. De andalusier, de tinker, de selle francais en akhal teke. Van die 4 vind ik de tinker nog het mooiste, echt z'n droompaard Ik wil ook graag dat ze een wit noord zweeds paard maken, zou zo leuk zijn! Want ik rijd nu alleen nog maar op noord zweedse paarden door de vallei, vind het anders zo sneu voor men paardjes ook al zijn ze maar digitaal en dan heb ik paardjes die optimaal presteren.