PeerAppel schreef:Gaat dat snel op?
Hoeft niet hoor
Maar die merrie staat er nu op voor 25.000
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
StonedRomy schreef:mag ik hem even lenen? of zal ik mijn merrie voor je te koop zetten? dan doen we 500+dekkosten. zelf zat ik aan 4000/5000 te denken
Transportkosten heb ik eigenlijk nog nooit aangerekend.
Retjethorse schreef:StonedRomy schreef:mag ik hem even lenen? of zal ik mijn merrie voor je te koop zetten? dan doen we 500+dekkosten. zelf zat ik aan 4000/5000 te denken
De merries komen altijd mijn kant uit voor een dekking met een van mijn hengsten.![]()
5000 voor een dekking.Transportkosten heb ik eigenlijk nog nooit aangerekend.
Ik heb het eigenlijk nog nooit anders geweten dan dat de merrie naar de hengst gaat, maar als je meerdere dekkingen van dezelfde hengst wilt, is omgekeerd wel handiger.

StonedRomy schreef:welkom peer!
oldenburgers doen het goed in het spel, haflingers is nog niet echt een markt voor, maar als je goede paarden fokt zullen ze vast verkopen.
edit:
oke.... op de markt van europa staat nu een oldenburger waar 170.000 op geboden is. Denk dat iemand wat teveel geld heeft.

StonedRomy schreef:welkom peer!
oldenburgers doen het goed in het spel, haflingers is nog niet echt een markt voor, maar als je goede paarden fokt zullen ze vast verkopen.
edit:
oke.... op de markt van europa staat nu een oldenburger waar 170.000 op geboden is. Denk dat iemand wat teveel geld heeft.
gelukkig de palomino te koop