Automatisch browserspel Mijn Manege

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

AnnetteFlame

Re: Automatisch browserspel Mijn Manege

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 20:53

Welke vraag is het?

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 20:55

Hoelang duurt een basis opleiding van een politiepaard
Heb ze serieus allemaal al een x aangeklikt maar hij blijft zeggen helaas fout

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 20:55

Ja heb ik ook gezien!

Michje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 20:59

Daar zit echt gewoon een goed antwoord tussen. ;)

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 21:00

Jup. Die heb ik ook al vaker goed beantwoord. Nog nooit 'half' O:)

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 21:01

Dan vind ik het raar dat hij bij alles fout aan blijf geven.... Heb ze allemaal al meerdere x geprobeerd namelijk

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 21:06

Ik heb alleen vragen fout als ik niet op zit te letten, maar kan ze allemaal in de tussentijd dromen. :=

Michje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 21:12

Ik denk dat je het goede antwoord dan overgeslagen hebt of dat je te laat was met antwoorden. Assie heeft net een hint gegeven voor het goede antwoord, die wordt echt gewoon geaccepteerd.

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 21:12

Verder heb ik alles goed alleen deze blijft hij zeggen fout geantwoord maakt niet uit wat ik intoets heb het bij gehouden namelijk :o en nee was niet te laat

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 10:52

Nu ik erover nadenk... ik heb dit ook gehad met de vraag over de dop/melktand. Die telde toen ook fout.
Inmiddels gaathet wel weer goed

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 11:06

Ik ben serieus weggeregend in mn tent vandaag :') ik ga zo eens kijken wat wifi hier kost :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 13:04

Is er nog een manier om makkelijk en "goedkoop" aan nieuwe paarden te geraken?
Ik heb een topic en speur regelmatig de handelaar af, maar het valt nog tegen..

Misschien wil ik ook wel teveel, ik zoek (volwassen liefst) paarden tot max. 2000 muntjes.
Vind het leuk om de juiste gezocht-advertenties uit te zoeken en ze daarvoor te trainen en dan wat winst te maken zodat ik mijn terrein kan uitbreiden.

Of is de enige optie zelf paarden fokken?

eline95enile

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-16 13:28

Misschien kan je een fokkerij benaderen, dat mochten ze niet van hun paarden afkomen ze jou wel een berichtje kunnen sturen? Is voor hun toch makkelijker dan ze naar gezocht doen.

Ik heb evt. ook nog wel wat staan, 3 kruisingen, als je dat wat vind moet je maar even een berichtje in het spel doen!

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 13:37

Persoonlijk verkoop ik ze liever niet voor zo weinig. Dan train ik liever zelf voor gezocht. Maar voor beginners die er mee willen fokken en weinig geld hebben wil ik wel een uitzondering maken om ze te helpen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 13:41

Zou ik kunnen doen :j Wordt dat niet als lastig ervaren dan? Denk dan dat de mensen zoiets hebben van "als ik wil verkopen zet ik ze wel bij de handelaar/in het forum" .. ofzo?

@ Roosje01 : wat is dan een manier om verder te komen in het spel? Buiten schat zoeken/quiz/bezem .. Het is ook niet dat je er duizenden munten winst op maakt, het zijn meestal de kleinere advertenties die lukken (want paard x naar niveau 25 brengen in 1 vaardigheid is niet aan mij besteedt ;) ).

Ik train graag paarden, heb graag een doel om naartoe te werken. Maar naar 120 trainen voor anderen is voor mij geen optie omdat ik heel wisselend tijd heb voor het spel (soms ook dagen niet) en dat vind ik niet eerlijk naar anderen toe. Als dan de enige optie die overblijft eigen gefokte paarden naar gezocht trainen is het ook een beetje saai... :o Of misschien moet ik gewoon volop beginnen fokken, dat het dan wel meevalt :+

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 13:50

Hier gaat ook alles voor 5000 munten naar de handelaar en na 2 weken even trainen voor gezocht. Heb nu wel een aantal vol getrainde paarden bij de handelaar staan, maar die gaan ook niet weg voor minder dan 5000 munten.

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 15:15

In begin is beste trainen op manege waar je lesgeld terug krijgt en sommige geven ook bonussen. Misschien pensionstal worden dan heb je ook inkomsten van mensen die bij je stallen en eventueel je bak gebruiken om te trainen. En je kan wel ook trainen voor gezocht maar dan moet je inderdaad geluk hebben dat je goedkope paarden tegenkomt. Sommige fokkerijen verhuren ook hun weides dan kun je met een eigen koppel fokken en het veulen verkopen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 16:07

Het begin ben ik op zich wel al voorbij ;)
Verdien ook best ok zeg maar, alleen wil ik ook graag een doel hebben en mijn stal nog verder uitbreiden. Vond dat trainen voor gezocht wel leuk, maar dat schiet niet zo hard op :+

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 17:01

Dus moet je iets ernaast zoeken. Beste manier is trainingsstal maar dan moet je echt veel kunnen spelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 17:05

Ben zoekende :Y) Inderdaad lijkt trainingsstal mij super, maar daar heb ik te wisselend tijd voor, is wel jammer ... Heb nu een paar merries erbij dankzij Eline <3 Ben nog even aan het kijken maar misschien dat ik daar wat veulentjes uit probeer te fokken en dan zo opbouwen om eigen paarden naar gezocht te trainen ofzo ... Misschien met wat geduld dat het wel lukt om regelmatig iets volwassen te hebben om dan te trainen ;)

En wie nog een leuke fries zoekt (GN 6 merrieveulen), die heb ik ook in de aanbieding :Y) ;)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-16 13:07

Ik verkoop geen paarden aan een trainer om die naar gezocht te laten doen. Dan doe ik ze zelf wel. Voor de hoge G AV4's wil ik ook minimum 5000. Anders gaat ie gewoon naar gezocht.

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-16 13:19

Hoe kom je erachter of je paard inteelt vrij is?

Catnip

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-16 13:24

Door de volledige stamboom uit te zoeken en kijken of er een paard dubbel in voorkomt :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-16 13:28

Ach, ik dacht misschien dat er mensen op het spel waren die anderen wel wilden helpen op zo'n manier, maar daar denkt de meerderheid anders over. Duidelijk ;) Ik kijk wel hoe ik aan mijn centjes kom :)

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-16 13:32

Catnip schreef:
Door de volledige stamboom uit te zoeken en kijken of er een paard dubbel in voorkomt :)

Ah thnx!