Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
D_horse schreef:Tot nu toe heb ik alleen maar het gene gekregen wat ik al had en ook veel dubbele dingen.
Btw. Heb op facebook maar is geplaatst of er ook een volwassen server kan komen... Al die vragen ook met; waar moet ik die boom neer zetten.. en wanneer komt de code.. of waar moet je de munten inleveren... -.- Daarbij ook maar even de melding gezet dat ze maar op een juiste manier vrienden moeten zoeken en niet gelijk op iemand klikken en een uitnodiging versturen.
lucaa2 schreef:HorseQuote schreef:Ik probeer nu weer in te loggen, maar hij zegt alweer: verbinden met game server niet mogelijkHoe kan dit?
Dan zijn ze waarschijnlijk weer aan het werken aan de klachten die binnen zijn gekomen.. Bij sommige spelers werkt het spel namelijk nog steeds niet helemaal goed.
D_horse schreef:Karla_1999 schreef:Kan iemand mij trouwens vertellen hoe je kunt beginnen met dat fossielen zoeken? Ik kom er echt niet uit...
Als je die lelijke man...geen idee meer hoe die heet zijn haar veranderd hebt door hem een electro shock te geven. Dan kun je daarna beginnen met archeologie
.