Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Kon je die kreng dingen maar anders krijgen
, ik heb ook gedachten over creme of misschien dun ... Lastig
StonedRomy schreef:Smee__ schreef:[ [url=m/P7GCLt.png]Afbeelding[/url] ]
Gewoon weer van die kinderachtige biedingen. Ik ga maar even een topic openen bij ideeën van een minimaal bedrag waarmee je moet overbieden want dit is echt triest
Heb er al eens een topic over geopend idd... Zo kinderachtig.

ook wel een dun, maar die presteert niet genoeg en zou zonde zijn van de prestaties. Die wil ik alleen nog op ster merries zetten met simpele kleuren en zo een mooie goede Dun hengst fokken. 
Ga er over 4 dagen ook op letten dat het hoogste bod niet van iemand is die met 1 of hooguit 100 over bied, wil niet dat zulke mensen mijn paarden krijgen
In t echt zouden ze je ook recht in je gezicht uitlachen als je met zo'n bod zou komen
Smee__ schreef:Thanks voor de reactie Xyris!
Echt ik kan me er zó ontzettend aan ergeren, niet oké ditGa er over 4 dagen ook op letten dat het hoogste bod niet van iemand is die met 1 of hooguit 100 over bied, wil niet dat zulke mensen mijn paarden krijgen
In t echt zouden ze je ook recht in je gezicht uitlachen als je met zo'n bod zou komen

. Prosecco schreef:Karla schreef:Wat ontzettend gaaf! Ik heb een halfbroer van hem staan, hopen dat hij ook nog eens zo'n gave nakomeling geeft![]()
Zojuist 4 van mijn paarden dressuurtalent geworden(Neil is trouwens die halfbroer, nu dus ook dressuurtalent
)
[ [url=m/qtmwL3.png]Afbeelding[/url] ]
Ben een hele blije fokker van Neil
. Ik verwacht over 7 dagen een eerste nakomeling van hem (ook van een bonte merrie, dus wie weet)