Fjord is het ook niet.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Marcella schreef:Amy schreef:Groninger? Hoewel me dat dan weer onwaarschijnlijk lijkt voor de .com
Staat die op lijstje horse breeds op de wiki geloof het namelijk niet.

Janine1990 schreef:In dat opzicht zal er ook niemand last van hebben hoor Azmay en boeflover, maar als juist die mensen de markt verstoren, dan verstoren ze ook het spel en de spelbeleving. Dat vind ik dan juist weer wel problematisch. En ik denk dat je met korte termijn oplossingen dat in de hand werkt.
Hef je die oplossingen weer op, dan krijg je grote ontevredenheid onder gebruikers (ze worden blij gemaakt met een dode mus) waardoor je op termijn minder spelers gaat hebben.
Kijk, ik vind het op dit moment ook niet meer zo retespannend hoor. Ik klik elke dag twee keer een rondje, ik dek wat, en dat is het ook wel zo'n beetje. Mijn bestand heb ik al wel anderhalve maand niet meer bijgewerkt. Ik zou het alleen heel erg jammer vinden als er een kortetermijn oplossing wordt ingevoerd, die uiteindelijk geen succes blijkt.
Azmay schreef:boeflover schreef:Hebben jullie btw op het forum gezien dat de update volgend weekend komt?!?
Kennelijk op .com al iets eerder
Bij mij is het volgende week nog niet de 22e, toch?
Zeker omdat ze eerder aangaf 'eind augustus, begin september'. Dat vind ik wel jammer. Maar hé, voor je het weet is het zover
En dan hebben we in de donkere dagen tenminste iets te doen
snap nog niet echt hoe je geld binnenkrijgt