Alle, behalve die van mij dan... Ik had een stalhulp die tot gisteren mijn paarden zou moeten hebben verzorgd, vandaag liep ik idd gewoon een dag achter en mijn paarden waren geel....
Die van mij zou vandaag oranje zijn geweest. En nu op groen terwijl mijn paard voor de updates op geel stond.. Dus vandaag maar weer geel laten worden en morgen weer voeren zodat die groen word .. laat hem altijd wisselen tussen geel en groen.
Kunnen jullie eigenlijk wel met de auto opgehaald worden?
DanonePower
Geplaatst: 06-12-14 13:24
De accu´s die de stroom leveren aan onze servers zijn op woensdagmiddag geexplodeert met als gevolg dat de hardware achter de servers niet meer functioneerde. Sinds die tijd hebben wij onafgebroken gewerkt om dit probleem op te lossen, en nu is dat eindelijk gelukt.
Als ik zou kijken naar hoeveel ik uit heb gegeven aan iedere keer een maandje star rider, had ik beter 1 keer lifetime kunnen kopen Maar 60 euro is zo'n grote klap geld in 1 keer
Grom, ik heb zojuist mijn 11 munten ingeleverd bij de kerstman. Daarvan heb ik 2 paar schoenen en 9 mutsen gekregen. Oftewel: 3 roze mutsen 3 groene mutsen 3 blauwe mutsen 2 paar paarse schoenen
En raad eens, die heb ik vorig jaar ook allemaal al meerder keren gekregen....
Lifetime lijkt inderdaad veel geld ineens, maar als je het uitrekent ben je na een tijd toch goedkoper af. En het is toevallig bijna kerstmis, een aanbieding als cadeau vragen anders?
Ik heb 5x, kersthalster die met roze en paars 2 x kerstbroeken 1x strik 1x andere strik 1x groen zadel 1x roodzadel
DanonePower
Geplaatst: 06-12-14 18:10
Tot nu toe heb ik alleen maar het gene gekregen wat ik al had en ook veel dubbele dingen.
Btw. Heb op facebook maar is geplaatst of er ook een volwassen server kan komen... Al die vragen ook met; waar moet ik die boom neer zetten.. en wanneer komt de code.. of waar moet je de munten inleveren... -.- Daarbij ook maar even de melding gezet dat ze maar op een juiste manier vrienden moeten zoeken en niet gelijk op iemand klikken en een uitnodiging versturen.
Ik ga ook maar weer eens inloggen, een week niet gespeeld maat als het goed is zijn de peerdjes blij Met kerst vorig jaar niet aan die kerstmissies meegedaan, ik heb dus nog niks. Ik heb wel nog munten van vorig jaar, kan ik munten van vorig jaar ook inleveren?
Ik kan vanavond pas spelen.. heb volgensmij nog een munt van vorig jaar, misschien dat ik die nog in kan leveren! Lucht er trouwens al sneeuw op ss? En hebben we ook sc als compensatie gekregen?