Iemand dps te koop op .com? (heb er 4 nodig!)
trouwens, hengst ruilen voor wat dekkingen?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Piekosjj schreef:Mijn oudste paarden zijn nu 17, en ik dacht dat ze vanaf 20 konden overlijden? Of was het 25? 25 is dan inderdaad nog wel een eindje ver weg.
Luna, INT of NL? Ik heb op beiden Tekes te koop, INT verschillende ster paarden jong/volwassen, op de NL server een ster palomino merrie veulen. Geen Kemsiz of andere 'bekende' hengsten in de lijn.
Luna2006 schreef:Piekosjj schreef:Mijn oudste paarden zijn nu 17, en ik dacht dat ze vanaf 20 konden overlijden? Of was het 25? 25 is dan inderdaad nog wel een eindje ver weg.
Luna, INT of NL? Ik heb op beiden Tekes te koop, INT verschillende ster paarden jong/volwassen, op de NL server een ster palomino merrie veulen. Geen Kemsiz of andere 'bekende' hengsten in de lijn.
NL, moet min alles goed hebben en 4x ZG hengst en zonder kemsiz of Yasemin
Op de .com heb ik nog 8 dp's te koop
Irisx schreef:Bij wijze van spreken xD Al zou je 250 verdienen. Dan kan je er uiteindelijk nog niets aan verdienen, want als de tweelingen werken, dan moet je een echo uitvoeren en dan ben je al bijna duurder uit. Meesten doen toch ook een keuring met hun paarden, want ze willen weten wat de confo score is... Dan ben je al een heel eind en kan je dus al niet voor het rusthuis fokken
PeerAppel schreef:[***] begon hier laatst over. Wat nou als je een hogere vergoeding krijgt als je een paard aan bepaalde eisen voldoet en je ze dan in het rusthuis gooit?
Veulens leveren niks op. Paarden vanaf 5 jaar oud (ik zeg maar wat) leveren, ongeacht niveau, premie etc, 250 HRC op. Ster levert 250 extra HRC op. Preferent 500 HRC. Elk talent 100 HRC. Compleet uitgetraind 250 HRC. Ouder dan 20 nog 100 HRC.
Nu noem ik maar wat qua bedragen, maar denk dat het toch iets is om over na te denken.
Amy schreef:Ik denk dat het rusthuis juist geld moet gaan kosten, een paard er heen sturen kost je 100 per maand zo lang als ie nog leeft. Zo gaat er bewuster gefokt worden, komen er minder paarden en verzadigt de markt niet.
Amy schreef:Ik denk dat het rusthuis juist geld moet gaan kosten, een paard er heen sturen kost je 100 per maand zo lang als ie nog leeft. Zo gaat er bewuster gefokt worden, komen er minder paarden en verzadigt de markt niet.

Creatieve oplossing en realistisch ook.