Piekosjj schreef:Deloryan zei op het internationale forum dat ze de update mid juni door hoopt te voeren
Hoe dat in het spel zal gaan werken weet ik ook niet Janine. In real life word lijnteelt vaak gebruikt voor bepaalde conformatie of uitzonderlijke sport 'genen', al is dat natuurlijk altijd een grote combi van verschillende aspecten. Je kan niet zeggen die hengst heeft een goed gen voor bijv zijn sterke rug, want dat is meer één grote warboel van verschillende samengekoppelde genetische dingen![]()
Ik ben heel benieuwd of we in het spel ook snel meer info te zien krijgen qua conformatie en sport-gerelateerde dingen. Het fokken of kwaliteits paarden blijft zo steeds een beetje gokken en mijn ster-hengst geeft nog steeds geen ster-veulens en ik wil weten waarom niet
Precies dit is de reden dat ik bang ben voor inteelt gericht op kleurtjes...
Het is nu natuurlijk ook nog te vroeg om te kijken hoe goed een hengst het doet in het algemeen wat betreft nakomelingen. Zou ook een goede zijn om dat aan te geven in het tabblad nakomelingen (hoogste score keuring, talenten, ster etc.)
Dus er zal nu ook nog niet op lijnenteelt gestuurd worden door gebruikers...