Ik had gisteren een reactie geplaatst onder de status van SSO (dat de site down is), dat sommige niet zo kinderachtig moeten doen (zaten te zeuren dat ze hun SR terug wilden etc), en daar hadden ze op gereageerd; ja vind ik ook! En nu een paar mensen die zeggen dat mensen waar voor hun geld willen. Nou ik denk dat ze dat wel krijgen hoor, als alles open gaat denk ik dat wij SC erbij hebben oid
Valerie93
Geplaatst: 04-12-14 15:51
zoo jullie gaan snel kijk 1 dagje ff niet.... baal dat ik niet op sso kan, maarja het is niet anders
M_nouska
Geplaatst: 04-12-14 15:52
Wat is er precies aan de hand? Ik kan het spel niet meer spelen (Heb er niet zulke problemen mee, maar ben benieuwd wat er aan de hand is)
Ik zie dat de site weer under maintenance is, wellicht werkt het wel via de desktop launcher?
Juliette61
Geplaatst: 04-12-14 17:47
Hier niks... Ik snap wel dat sommige balen. Zelf heb ik ook net voor een maand star rider gekocht, en dan is het niet leuk als je een hele dag niet kan!
Echter vind ik het geweldig dat het team keihard doorwerkt, die mensen zullen hierna een paar dagen geen computer willen zien!!