Maar moet ik dit nu bij de helpdesk aangeven?

Zoals op de foto te zien is zijn de linkers ook blauw en niet groen
..
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
eline95enile schreef:Helaas is het verhuizen inderdaad niet zo goed gegaan, kostte veel tijd en zijn nog steeds bezig met dingen repareren. Dat het uiterlijk niet klopt van die laatste berichten weten we en gaan we aanpassen.
Verder problemen met de mail, waar we bij de vorige hosting geen limiet hadden hebben ze ons hier op het limiet van 50 gezet (gisteren), verhoging voor aan gevraagd, naar 500 gegaan vandaag, maar dat is nog steeds niet genoeg. Daarnaast hebben veel spelers last van mails die bij Spam terecht komen, dus we zijn op zoek of we dat niet op een andere manier kunnen oplossen. Als we nu het limiet omhoog stellen lossen we het probleem met mails namelijk maar voor een deel op, maar dan blijven ze bij Spam komen bij sommige spelers.
Mignonne: ben jij ondertussen op het forum gekomen?
Roosje01: Goed dat je zegt dat hij de gegevens niet onthoud, bij mij doet hij dit wel maar ik ga hier even achteraan.
edit: als het goed is moet het forum het ondertussen doen.
Mignonne schreef:Oke, wanneer ik niet op mijn manege heb gespeeld en ik dus ook nog niet gelijk ben ingelogd op het forum kom ik er wel op.
Wanneer ik al op het spel heb gezeten en dus automatisch ingelogd ben op het forum kom ik er niet op en krijg ik een error
eline95enile schreef:Mignonne schreef:Oke, wanneer ik niet op mijn manege heb gespeeld en ik dus ook nog niet gelijk ben ingelogd op het forum kom ik er wel op.
Wanneer ik al op het spel heb gezeten en dus automatisch ingelogd ben op het forum kom ik er niet op en krijg ik een error
Klik je bovenaan op het knopje forum of hoe ga je naar het forum vanuit het spel? Misschien is dat het.
Die mailtjes is echt een ontzettend vervelend probleem inderdaad...

. Heel veel sterkte dames.