Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Karin schreef:Ik moet er nog eentje bij cartoons.
Linksboven op de grens.
Elaine schreef:Nou uhh in alle 3 de vakkenIk weet nergens meer eentje. Ik zit al heel gisteravond en vanaf vanochtend te puzzelen, maar kom gewoon niet verder.
Bij baseball heb ik zelfs nog niets ingevuld. Alleen *bijnaam darter* en in het midden Baseball

Sani schreef:Zo, farmer bijna weer vol.
Alleen nog die ene bij schaap en geit
don't remember.
maartje_h schreef:Karin schreef:Ik moet er nog eentje bij cartoons.
Linksboven op de grens.
je kan er mee knippen?
kellyb schreef:[***] schreef:Nou uhh in alle 3 de vakkenIk weet nergens meer eentje. Ik zit al heel gisteravond en vanaf vanochtend te puzzelen, maar kom gewoon niet verder.
Bij baseball heb ik zelfs nog niets ingevuld. Alleen *bijnaam darter* en in het midden Baseball
die bijnaam van die darter is ook een naam in een tekenfilmserie (WILMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA) over het stenentijdperk (dinosaurussen) ga is in die richting verder dan vind je er vast weer een paar.....
Cayenne schreef:Karin, bedoel je die lange? die heb ik al. Ik moet alleen nog die daar schuinlinks-onder.

Cayenne schreef:Karin, bedoel je die lange? die heb ik al. Ik moet alleen nog die daar schuinlinks-onder.

thanks
skippy1 schreef:Iemand nog hints voor de bovenste 3 in t midden bij religions?
Laura24 schreef:IEMAND een hint bij Farm over de koeien? Zijn telkens 2 woorden, maar moeten het soorten koeien zijn ofzo?? Kan 't in de eerdere pagina's niet vinden... Heb al wel het vlak religions, maar kan daar nog niets invullen (alleen bij pigs, waar ik ook niets bij weet)

maartje_h schreef:skippy1 schreef:Iemand nog hints voor de bovenste 3 in t midden bij religions?
welke bedoel je precies?
maartje_h schreef:Laura24 schreef:IEMAND een hint bij Farm over de koeien? Zijn telkens 2 woorden, maar moeten het soorten koeien zijn ofzo?? Kan 't in de eerdere pagina's niet vinden... Heb al wel het vlak religions, maar kan daar nog niets invullen (alleen bij pigs, waar ik ook niets bij weet)
ja ergens staan hier van die smiley`s met koeien
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
deze gellof ik
Elaine schreef:Wat verbind Barney met Dino