Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 17:55

Ik kan niet achterhalen waarom ik zoveel Zweden op mijn blog heb. @Bernette, met een titel als "Clicker training doesn't work for my horse" weet je niet echt of het nu mensen 'voor' of 'tegen' clicker training zijn die komen lezen. Of dat het gewoon nieuwsgierigheid is en ze helemaal niet weten waar het over gaat. ;) Alhoewel, ze blijven ongeveer 2 posts lezen.

@Happypaardje, nee ze komen niet via een Zweedse blog, de meeste bezoekers komen via FB, waar die post goed gedeeld is.

Ik heb door een NL versie ook meer Nederlanders gekregen wat wel heel leuk is.

CharlievdH

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 22:00

Wat leuk dat je zo'n breed publiek hebt, tenminste, ik heb de indruk dat dat wel zo is, niet?

Ik snap niks meer van wordpress. |o Ik heb wel een kopje met categorieen, maar weet niet of ze ook zo functioneren en hoe er dan voor kan zorgen dat posts in die categorie erbij staan.

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 00:47

Als je een blog schrijft heb je links een aantal opties staan, daar kun je (uitklapmenu) de categorieën vinden. Als je ook de widget installeert voor je categorieën kun je lezers ze ook vinden.

Ja, ik heb lezers uit veel landen. IK geloof iets van 87 landen. Ik weet het niet meer precies. Ik heb wel wat topografie bijgeleerd sinds ik blog. Ik zoek elk land op. ;)

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 04:31

Ooh ik ben vandaag gewoon zo lekker bezig geweest voor mijn blog! Heb een leuk sponsor gesprek vandaag en er gelijk een blog over gemaakt. Ik heb 2 gastblogs voorbereid die binnenkort online komen. Moet alleen nog wachten op wat foto's én ik heb een leuke blogreeks bedacht die ik iedere week wil gaan schrijven.
Het komt erop neer dat ik 2 producten ga vergelijken die bijvoorbeeld zoals energy en koffie gebruikt worden die hetzelfde effect hebben. En dan trek ik mijn eigen mening :D
En mijn blog heeft afgelopen maand meer dan 1500 unieke bezoekers gehad *\o/*
Het enige wat ik niet snap is dat er zo weinig gereageerd wordt :')
Willen jullie eens reageren om te kijken of je mag reageren of dat het geblokkeerd wordt? Omdat een andere bokker dat laatst had.

Rosanna1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 09:28

Wat leuk Maureen! Ik vind jouw blog er ook erg mooi en professioneel uitzien!
Leuk idee ook die blogreeks, is voor jezelf denk ik ook wel fijn, want dan heb je echt een lekker blogritme :)

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 17:55

@Maureen, reageren op een blog is toch iets heel anders dan elders op internet denk ik. Misschien minder vanzelfsprekend. Op mijn blog wordt ook niet zo vaak gereageerd, zelfs niet als ik met een uitnodigende zin ("Wat is jou mening?' oid) eindig. Daarbij ligt het ook aan je onderwerp, vraag maar aan Yasmine met haar controversiële onderwerpen. ;) Kortom, ik had zelf ook meer reacties verwacht! Toen ik nog mijn persoonlijke trainingsdagboek schreefkreeg ik wel reacties, maar alleen van vrienden.

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 18:04

Vandaag (middernacht) is mijn nieuwste blog online gekomen. Yeey ik ben weer een beetje aan het vooruit werken.

Deze keer gaat het over de technieken om gedrag te verkrijgen met +R. Deze keer gaat het over 'lokken' en 'vormen' (of 'manipuleren' wat wat negatief klinkt in het Nederlands)Techniques to get behaviour: Luring and Moulding

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 09:02

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 12:00

Jouw blog vind ik altijd toch erg interessant Sandra! Ik heb zelf geen paarden meer dus inhoudelijk kan ik er niet veel mee maar ik vind het leuk om te lezen.

Ik heb vandaag weer twee artikelen voor jullie. Swatches van China Glaze Don't Get Elfed Up en FM Sweet Latte.

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 17:33

jameyskatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 21:19

Interessant artikell! De termen Luring en Moulding waren mij nog onbekend, maar het principe is voor mij wel erg herkenbaar!

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 00:13

Dank je. Het is heel handig als je een 'term' hebt of iets kan benoemen wat je eigenlijk altijd al gebruikt.

Ik weet nog op Paard'97 was KF Hempfling aan het werk met een paard at liberty en gebruikte allerlei termen als 'leiderschap' om uit te leggen wat hij aan het doen was. Dat was zo'n eye opener dat er kennelijk namen waren voor wat ik deed. :+

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 01:21

Zooo, na een flink lange stilte heb ik me net even door wat pagina's heen gelezen. Maar sorry, ben de helft alweer kwijt.

Zag wel en hoop nieuwe bloggers, leuk! Althans, voor mij nieuwe blogs dan :). Zag ook flink wat reisblogs, leukleuk!! Ga morgen mijn bloglovin maar eens updaten denk ik, want zitten een aantal bij die me wel heel erg aanspreken. Ook zag ik nog een nieuwe nagellak-blog, ook leuk natuurlijk!

Yasmine, hoe gaat het met je boek? Ga je de deadline halen? Was ergens in maart dat-ie uit moest komen toch?

Bernette, wat gaaf! Gefeliciteerd!!

Wat een prachtige shimmer zit er in Elfin Tazzey! Hoe gaat het eigenlijk met jouw uitbreidingsplannen? Sorry als je het al verteld hebt, maar zoals ik zei.. Aardig wat pagina's gelezen, maar meer dan de helft weer vergeten :o .

Ik ben na flinke tijd toch weer even in mijn digitale pen gekropen en heb een nieuw geheimpje te verklappen :D.

Travel_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 12:13

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 12:47

Yv, welkom terug in het land der levenden!! Mijn uitbreidingsplannen staan nog even in de koelkast, ik heb een vrij slechte periode gehad qua gezondheid. Ik wil pas aan die twee projecten beginnen op het moment dat ik me er ook echt voor 100% in kan storten en dat gaat/ging even niet. To be continued dus ;)

Travel_me wat een mooie artikelen weer!!

Ik heb vandaag een simpele valentijns nailart tutorial.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 19:55

Yv_ schreef:
Yasmine, hoe gaat het met je boek? Ga je de deadline halen? Was ergens in maart dat-ie uit moest komen toch?

Boek is al eventjes klaar :D Deze week gaat het naar de drukker! 1 maart is de lancering, zo'n zin in *\o/* Vind het zo spannend!

Anna_Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 20:51

Ik was even een paar dagen in Miami. Waarom? Lees het hier!

Zo, en nu jullie laatste blogs lezen!

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 09:39

Wat goed om te horen Yasmine! Kan me heel goed voorstellen hoe spannend dat allemaal is, ik blijf het gaaf vinden!

Welkom terug Yv!

Die valentijnsdag-nagels zijn leuk, Tazzey! En ook gewoon haalbaar qua moeilijkheidsgraad, ideaal. :)

Mijn hersenen en inspiratie doen het ook inmiddels ook weer, dus schrijven wil weer een stuk beter. Vandaag een post over kunnen vogels meer kleuren zien dan wij?

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 11:29

Super leuke blog Yv! Mooi uitgebreid :D

Rosanna1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 17:07

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 21:11

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 12:15

Rosanna, ik herken het niet. Ik droeg enkel Roeckl en die zijn gewoon altijd goed. Sandra, ik vind jouw artikelen toch altijd erg interessant!!

Ik heb vandaag swatches van Roby Colonial Green.

Anna_Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 16:07

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 16:43

Ik heb even een vraagje. Ik heb net een mailtje gekregen van een bedrijf dat een linkruil wilt doen. Nu wil ik al langer zoiets doen alleen dan met webshops waarbij ik een samenwerking heb (gehad). Hoe zou ik dit in mijn website kunnen doen? Een aparte pagina kunnen maken met samenwerkingen onder contact?
Ik heb het nu even als test een beetje gedaan.

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 17:43

Ik neem aan dat dat bedrijf ook voorwaarden stelt aan die linkruil. Waarschijnlijk willen zij niet weggestopt worden op een of andere extra pagina, maar dat ligt er ook aan wat ze met de link naar jouw website gaan doen. Als ik jouw was zou ik ze gewoon vragen om een duidelijker voorstel en evt. aangeven wat jij bereidt bent te bieden tegen welke tegenprestatie.