Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rena100 schreef:Ik denk dat dat met zo'n borstel niet het geval is hoor Zoe. Net als dat je heel veel soorten stijltangen hebt, de een is van Remington en de ander van Braun en weer een ander van een onbekend merk. Is niet zozeer namaak, maar gewoon een type product van meerdere merken.
Is wat anders dan als je een Gucci tas hebt en die zou kopen via zo'n site, dan spreek je wel (over)duidelijk van namaak en dat mag dan weer niet.
Boompje1985 schreef:M'n jurkje is binnen maar het is een heel goedkoop polyester ding (geen winter textiel in ieder geval), het lijkt op een carnavals jurk patroon is heel anders en de kleur ook. Ik zal morgen even de link plaatsen van de jurk en een foto maken van wat ik heb binnen gekregen.
Boompje1985 schreef:M'n jurkje is binnen maar het is een heel goedkoop polyester ding (geen winter textiel in ieder geval), het lijkt op een carnavals jurk patroon is heel anders en de kleur ook. Ik zal morgen even de link plaatsen van de jurk en een foto maken van wat ik heb binnen gekregen.
_mexx_lady_ schreef:Ben eigenlijk al een hele tijd aan het azen op een bepaald blazertje.
Zijn er bepaalde referenties die je in acht moet houden om te weten of het safe is?
Rena100 schreef:Ik heb mijn portemonnee nog steeds niet. Ik wacht nog een weekje en dan open ik een dispute. Baal er wel van, had gehoopt de portemonnee al binnen te hebben, maar helaas.
Rena100 schreef:Kan dat ook nog? Maar ik kan er natuurlijk niet zelf iets uitvissen. En ik dacht dat het gewoon in de brievenbus kon, maar ik had al begrepen dat dat ook niet standaard is dat het dan ook door de brievenbus komt.
Kan ik gewoon naar dichtstbijzijnde postkantoor gaan en vragen, is dat niet gek?