Nee maar als er actieve tussen zaten en die er ineens uit gehaald worden is het banketstaaf.. Daarom heb k hier neergezet wie er wel/niet actief mee doet zodat we dat wisten voor de wachtlijst
_Laura_
Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-13 17:07
Een lid dat erg actief was heeft me net gePB't dat ze er een tijdje niet was en nu is haar stal weg en al haar prestaties zijn verloren gegaan
Als je dit zo zou lezen, denk je toch dat we het hebben over kinderen van 12 Sjongejonge, wat een onvolwassen gedrag zeg. Zolang het geen consequenties heeft voor het spel, bemoei ik me nergens mee.
Ik had de PB verstuurd, ik was een actieve lid door even tijd gebrek alleen tussen door gekeken maar wel nog opgegeven voor een wedstrijd en stond nog op een veulen te wachten die al 2 weken te laat was. Mijn stal is verwijderd terwijl ik wel een actieve lid was. ???
Ik ben er een paar dagen uit geweest door de niet-werkende wi-fi op mijn stage adres.. Ik heb een klein deel bijgelezen en ik zag dat er verschillende irritaties zijn. Dit zal ook gelden vanuit een paar van jullie naar mij en Patricia toe. Al weet ik niet precies wat er allemaal is voorgevallen. Dus correct me if i'm wrong.
Ook hoorde ik dat patricia een aantal dagen hulp heeft gehad van Floor en Yasmin. Jullie wil ik bij deze bedanken voor jullie hulp. En ik snap dat er een aantal irritaties zijn/waren vanuit het feit dat het wachtwoord ineens veranderd was. Dit had inderdaad even netjes gemeld moeten worden. Ik hoop dat jullie alsnog mee willen spelen.
Ik hoop dat er ondanks de irritaties weer vrolijk verder gespeeld kan worden. De taken zullen Patricia en ik weer onderling verdelen zodat ik mijn deel via mijn telefoon kan bijhouden.
Verder wou ik even zeggen dat er altijd ideeen en tips gemeld mogen worden. In het topic of via pb. Het mag allebei. Als wij iets over het hoofd zien, zoals een paard wat nog niet verkocht is o.i.d horen wij dit graag via PB want dit zien wij niet zo gauw over het hoofd!
Verder wou ik nog even zeggen dat wij zoveel mogelijk jullie ideeen en tips in het spel willen verwerken. Dus kom maar op !
Ook gaan Patricia en ik even in overleg of we nog iets leuks kunnen doen voor de leden om de irritaties een beetje goed te maken !
Veel speel plezier allemaal, en kom maar op met die aanvraagjes !