ik heb nu alleen hup holland hup, maar heb in de buurt alleen nog maar 1 versierd huis gezien. Ik zie ik zie wat jij niet ziet, maar momenteel zijn er weinig wolken. En tuinbloeiers, maar heb geen tuin
ja ik zie hem ook niet bij opdrachten staan, maar wel op de kaart...
Heb ook hup holland hup en tuinbloeiers staan, maar kan beide niet echt goed uitoefenen... Wacht af op de volgende opdracht of als ik op pad ben even in andere stad kijken
Hoe kun je zo'n invite winnen of krijgen dan? Kan het zo nergens vinden. Heb de app wel al maar die verwijst voor registratie door naar het blog, alleen daar lees ik alleen verhaaltjes maar kom nergens een code oid tegen.. Zijn het cijfers of is het een woord?
Als je de openingspost van dit topic leest kom je denk ik al een eind En een invite ritselen is nog niet makkelijk, ik ben al sinds november 2011 bezig Nu ben ik ook niet in het bezit van een mooie camera en fotobewerkingsprogramma's zijn ook mijn ding niet. Dus bij de wedstrijden ben ik meestal in het nadeel tov mensen die hier wel handig mee zijn
Ik had m'n foto gemaakt met m'n iPhone mars, en een covertje van instagram erover
Jette
Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-12 19:54
Had vandaag even een Roamler spurt nadat ik al 2 weken geen opdracht meer had uitgevoerd. Maar we zijn nu 6 opdrachten, 10 euro en 210 XP rijker. Helemaal fijn dus na mijn weekje London
Toch de tuinbloeiers kunnen doen, even nagevraagd bij mijn ouders.... Nieuwe opdracht van de bruna kan ik niet doen, geen tijd om daarheen te rijden want staat er maar 1 dag