Ik heb volgens mij ook een custom profile, want ik kan switchen tussen standard/custom, alleen zie ik geen verschil
Jans, leuke afbeelding heb je gemaakt, alleen moet je dan wel zo'n dynamische key of click-count erin zetten, zodat je de afbeelding in je profiel kunt zetten
ik wil wel meedoen, ware het niet dat ik meestal vanop m'n werk bok en ik dus geen extra software kan installeren gezien het aantal post en de nummertjes/codes die ik hier altijd ingeef zou ik denk ook wel schrikken van hoeveel toetsslagen ik op een dag zou bereiken
ik ben ook aangemeld, via een omweggetje. maar hoe zit dat nu als ik thuis ben? niet dat ik thuis zoveel op de pc zit, maar toch, alle beetjes helpen niet?
Als je hierheen gaat, kan je een tweede computer aanmelden op hetzelfde account Dan kan je dus zowel thuis als vanuit kantoor pulsen. Leuk dat je meedoet!
ik had ondertussen al wel door dat dit moest lukken aangezien het in de eerst plaats account gebonden is. ga ik straks thuis eens proberen toe te passen dan. Ik hoop zo mijn steentje te kunnen bijdragen