Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
leuk jurkje besteld, krijg ik totaal andere kleur! En die kleur staat me gewoon écht niet!
.
Mij lijkt het niks, maar ben dan ook zelden ongesteld

Relaxed schreef:Mijn zusje gebruikt het idd ook en is behoorlijk enthousiastMij lijkt het niks, maar ben dan ook zelden ongesteld
Maar goed, dat terzijde. Ik snap niet waarom ik dus kreeg: 'Special for you'. Daar ging het mij vooral om.

die van Ali is 10x goedkoper (1,37€) tov €30 cup in NL. En je weet niet welk type je krijgt, voor mij persoonlijk was die van Ali te zacht maar sommige gebruiksters vinden dat juist prettig en sommige cups zijn veel te hard(helaas ook ervaring mee dus 25€ weggegooid
) 
Dus afgewacht, kreeg ik 1 painting binnen, maar op de verpakking stond ook die andere painting, maar die zat er dus niet in. Inmiddels meerdere keren over en weer berichtjes gestuurd, aangegeven dat ik geld terug wil omdat ik de order heb gecanceld en niets heb ontvangen. Vandaag ineens weer de vraag welke diamonds (steentjes) ik mistte
Dispuut geopend dus inmiddels
geantwoord dat ik wel had betaald en toen kreeg ik antwoord... don't worry en het is verzonden.. nou afwachten maar dan