Je kunt er ook ooit zelf zat van worden natuurlijk. Ik ben geen LT omdat ik soms maanden niet speel en dan ineens weer wel. Maar in totaal wordt dit mijn 3e jaar alweer. En ik kan de 60 euro niet in 1 keer missen, anders had ik het wel gedaan
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Je kunt er ook ooit zelf zat van worden natuurlijk. Ik ben geen LT omdat ik soms maanden niet speel en dan ineens weer wel. Maar in totaal wordt dit mijn 3e jaar alweer. En ik kan de 60 euro niet in 1 keer missen, anders had ik het wel gedaan

W_Empress schreef:Misschien was het slimmer geweest om dit hele proces nog niet op internet te gooien dan...
Hallooo, het is in game geld. Virtueel. Vind het echt een ripoff, zeker wanneer je star rider bent. Lifetime starriders zouden imo een grotere discount moeten krijgen. Anthea schreef:Zijn SC trouwens altijd zo duur? Ik dacht dat het goedkoper was. Vind $40 voor 5000 star coins echt belachelijk duur, en dat moet dan normaal $149 zijn?Hallooo, het is in game geld. Virtueel. Vind het echt een ripoff, zeker wanneer je star rider bent. Lifetime starriders zouden imo een grotere discount moeten krijgen.

en gelukkig krijg je wekelijks 100 sc.
en de 10.000 50 euro. En dan ga je even rekenen en kom je tot de conclusie dat je toch niet over de 10.000 kan gaan? Dus eerst je ouder sc dan maar opmaken... Misschien dat ze de kleding gewoon allemaal in JS moeten houden en de paarden alleen in SC.