ja, zo'n dingen heb ik ook al gehad met hun support dienst... afwijkende antwoorden, helemaal geen antwoord, of ik moest 3 mailtjes sturen voor ze eindelijk mijn probleem konden verhelpen. Ik heb ook drie van die white fur pelts gevonden op de frozen road, weet iemand waar er nog trade items zijn?
Pfff, moet nog 270 reputatie door het zoeken van die ijs dingen... laaste loodjes wegen het zwaarst, in het begin vond ik ze nog wel makkelijk maar nu? Na een stuk of 4 gevonden te hebben en die te ruilen en weer verder zoeken liggen ze soms op dezelfde plek??
Volgens mij zijn er morgen weer dagelijkse quest daar. Althans dat hoop ik, want nu ik geliefd ben.. je raad het al moet ik weer de reputatie verhogen. Maar ik denk door het zoeken van die dingen dat het dan sneller gaat of zo? Overigens als je ze ruilt en dan weer zoekt liggen ze soms weer op dezelfde plek. Het zijn redelijk dezelfde plekken allemaal. Als je ze niet kunt vinden, kun je ook uitloggen en dan daarna weer gaan zoeken, dan liggen ze ergens anders.
ik heb er ondertussen zeker 15 gevonden, ze liggen vaak op de frozen road, drie heb ik er in de frozen mist valley gevonden , en de rest verspreid overal. Maar nu is het genoeg, ik werd er chagrijnig van. 15 reputatie per item is ook geen vetpot.
Hoi! Ik krijg heel misschien voor mijn verjaardag lifetime, maar mijn ouders denken dat Star Stable straks ineens 'uit' is en dat de site dan uit de lucht gehaald wordt. Is de kans hierop groot?
riding high is in mijn ogen nog een jaren plan en daar ga ik niet op wachten
Dat zie ik idd ook niet ergens in de nabije toekomst afkomen nee
Daks
Geplaatst: 27-11-14 10:29
dit is van RH van 12 november
Dear, beloved community!
In response to all the "rumors" about us being "fake" we would like to say some short, little sentences: We are a small indie team creating this wonderful game. We are in early development and work as much as we can. We are dedicated and love our community. Games take a long time to develop, even if you're experienced and have a big team. We will go on working, publishing our new blog and video. After that we'll go into crowdfunding - after announcing our beloved partners! We're sorry that some of you don't seem to be able to wait. We promise to work as fast as we're able to. Have a lovely day!
*komt weer even binnenvallen* Ik denk dat je op Riding High nog erg lang kan wachten. Een klein indie team zal er heel lang doen om zo'n grote en gedetailleerde game te maken, als je nagaat dat grote gamecompanies zoals Ubisoft en Naughty Dog er vaak ongeveer vier jaar over doen om de games te maken die tegenwoordig uitkomen voor xbox en playstation. En die hebben gigantische teams.
Verder, wat ziet HDV er gaaf uit! Ik wacht nog even tot de kerstvakantie tot ik weer SR koop.