Cayenne schreef:wat een cocktails zijn er zeg, ik moet er nog 2
ik nog 1 maar ik kan 'm nog niet echt vinden
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cayenne schreef:wat een cocktails zijn er zeg, ik moet er nog 2
kellyb schreef:Cayenne schreef:wat een cocktails zijn er zeg, ik moet er nog 2
ik nog 1 maar ik kan 'm nog niet echt vinden
Ik ben nu nog bij farm, heb wel wat dingen ingevuld, maar ben er nog lang niet...Moet je nou alle dieren op een "farm" opnoemen? Die strepen ertussen, geven die verbindingen tussen die dieren aan ofzo?
maartje_h schreef:skippy1 schreef:Iemand nog een hint voor de 3 vakjes boven T.C's geloof?
ja denk de italiaanse films...
aan slecht enzo....crimineel
kellyb schreef:omg ik zit ineens bij mannelijke vergrotingen enzo![]()
![]()
. veerledec schreef:kellyb schreef:omg ik zit ineens bij mannelijke vergrotingen enzo![]()
![]()
Vergeet de vrouwelijke niet.
skippy1 schreef:
Iemand nog een hint voor de 3 vakjes boven T.C's geloof?
maartje_h schreef:ja denk de italiaanse films...
aan slecht enzo....crimineel
skippy1 schreef:
Ben 1 stapje verder met crimineel, nu die links ervan er erboven nog (ook nog 2 rechts ervan gelinkt aan k...a...)
Laura24 schreef:Nog maar een poging: wat is nou precies de bedoeling van t spel?Ik ben nu nog bij farm, heb wel wat dingen ingevuld, maar ben er nog lang niet...Moet je nou alle dieren op een "farm" opnoemen? Die strepen ertussen, geven die verbindingen tussen die dieren aan ofzo?
Laura24 schreef:Laura24 schreef:Nog maar een poging: wat is nou precies de bedoeling van t spel?Ik ben nu nog bij farm, heb wel wat dingen ingevuld, maar ben er nog lang niet...Moet je nou alle dieren op een "farm" opnoemen? Die strepen ertussen, geven die verbindingen tussen die dieren aan ofzo?
Iemand??? Kom inmiddels wel wat verder, maar hoe zoeken jullie hiervoor dingen bij google...Bij de koe staan veel verbindingen, maar ik kan daar verder niets verzinnen, iemand een hint in welke richting ik moet denken?
maartje_h schreef:ga ff verder op crimineel in wat houdt er verband mee
en waar is een italiaanse crimineel vaak lid van?
ja ik heb inmiddels eindelijk alle vakken open. Nu nog helemaal in zien te vullen
Elaine schreef:Ik heb religion, farm en baseball..
En kom écht geen stap verder.

Ik weet nergens meer eentje. Ik zit al heel gisteravond en vanaf vanochtend te puzzelen, maar kom gewoon niet verder.
kellyb schreef:zit je in het vak van religions.........