Het Paarden(en andere dieren)spellen sticky-lees 1ste post!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mjetterd

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 19:08

whahaha ik ben er ook, ik ben mariet.
ik ken bernardo heel goed, en hoe ik het van hem begrepen heb
mag over een tijd iedereen lid worden, nu zijn er gewoon een paar beta testers die doen mee en zeggen wat er fout is en niet klopt, omdat het niet zo maar een spel is maar echt heel ingewikkeld ( juist niet voor de leden ) maar ze zetten die site niet op met kopieren/ plakken enz.. maar allemaal met codes enzo.. heel knap gedaan

BellyBel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 19:22

Ik ben daar BellyBel, had liever Tirza (me echte naam) geheten

SSDesign

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 19:55

Ik heb trouwens nog een vraag over dat spel. Vragen jullie wel toestemming voor de foto´s?! Ik heb al 4 a 5 foto´s gezien van mensen die ik ken, ZONDER TOESTEMMING!

hoi

Re: Het Paarden (en andere dieren) spellen sticky

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 20:07

welk spel bedoel je? bernardo's spel? boyke candy?
en ja inderdaad boykecandy je moet altijd eerst toeststemming vragen voor een spel! anders problemen!

Orola

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 20:21

NuggT schreef:
Orola@ Apart gedaan, maar je bent wel gauw klaar vind ik.
Beetje saai, maar ieder zijn mening.
Oja en je moet je eerst aanmelden voor dat automatische spel van Bernardo.
Er zijn nu al 20 leden dus het spel is vol. Als je haar een pb-tje stuurt dat je geintresseerd bent in het spel houdt ze rekening met je en pbt ze je terug voor een aanmelding.
Je kunt er dus alleen in als je toestemming hebt van haar voor een aanmelding.

Heb hem ook nog niet helemaal af, er komt elke keer wel iets bij.

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 20:22

hoi schreef:
welk spel bedoel je? bernardo's spel? boyke candy?
en ja inderdaad boykecandy je moet altijd eerst toeststemming vragen voor een spel! anders problemen!

Um tja, ik heb geen spel... Bedoelde idd die van Bernardo.

Liins

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 09:45

Orola schreef:
Mijn nieuwe spel! Je hoeft niet aan te melden en je kan online verzorgen dus niet verslagjes maken!
Ga naar ONLINE-PAARDJE!

euhmzz ik was met precies 24 sec klaar.. sorr vind er geen bal aan

roosbananas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 13:03

wat is de link van dat spel van bernardo?

Bernardo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 17:31

De link is http://burnie.hostmatrix.org We gaan binnenkort verhuizen naar een echte domein naam. (www.blabla.nl) de naam maken we nog niet bekend.

En even over het hele copyright verhaal:

Als iemand niet wil dat zijn/haar foto voor andere doeleinden gebruikt mag worden dan waar deze voor bestemd is, dient deze persoon op de afbeelding dit te vermelden. Bijvoorbeeld: Copyright Fotostudio bla bla - Alle rechten voorbehouden!
Gebeurt dit niet, dan zijn wij vrij deze afbeelding te gebruiken. Maakt iemand toch bezwaar, kunnen wij deze afbeelding altijd verwijderen.

Zo, tot nu toe ons beleid, persoonlijk zou het mij geen r e e t uitmaken of mijn foto van mij paard gebruikt zou worden voor iets dergelijks. Natuurlijk, is het paard overleden of iets dergelijks OK. Maar verder, beetje kinderachtig.

Mjetterd

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 19:02

ja, vind ik ook. kbedoel je zet je paard toch ook op bokt of wat dan ook? maar daar even geen discussie over, ja dat is ook zo. foto's mogen wel gepikt worden als er geen copyright op zit dus.. eigelijk heeft bernardo gewoon gelijk

hoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 19:32

nou dan is het goed bernardo

Orola

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 19:37

Bernardo schreef:
De link is http://burnie.hostmatrix.org We gaan binnenkort verhuizen naar een echte domein naam. (www.blabla.nl) de naam maken we nog niet bekend.

En even over het hele copyright verhaal:

Als iemand niet wil dat zijn/haar foto voor andere doeleinden gebruikt mag worden dan waar deze voor bestemd is, dient deze persoon op de afbeelding dit te vermelden. Bijvoorbeeld: Copyright Fotostudio bla bla - Alle rechten voorbehouden!
Gebeurt dit niet, dan zijn wij vrij deze afbeelding te gebruiken. Maakt iemand toch bezwaar, kunnen wij deze afbeelding altijd verwijderen.

Zo, tot nu toe ons beleid, persoonlijk zou het mij geen r e e t uitmaken of mijn foto van mij paard gebruikt zou worden voor iets dergelijks. Natuurlijk, is het paard overleden of iets dergelijks OK. Maar verder, beetje kinderachtig.

Ik gebruik ook altijd fotos zonder © er op. Maar soms zijn er ook mensen die dat er niet op willen doen omdat bijvoorbeeld het niet mooi staat ofzo... Maar dan zal het wel op de pagina zelf staan!

Michel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 19:41

Het is voor ons ook onmogelijk om voor elke foto te moeten vragen of het mag omdat we toch wel meer als 100 leden verwachten en dan meerdere paarden per persoon. En lang niet elke foto heeft een © dus is het moeilijk na te gaan wie hem heeft gemaakt. We hebben er ook aan gedacht om geen foto's te plaatsen maar mensen vinden het nou eenmaal leuker als er een foto bij je paard zit

En ik neem aan dat paardenliefhebbers ons niet voor de rechter gaan slepen omdat wij een foto gebruiken voor een leuk paardenspel

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 20:17

ik ben het er mee eens. Zolang het copyright niet in de foto's vermeld staat is het gebruik ervan vrij.
Ik heb dit speciaal nagezocht toen ik echt bezig ging met het beheren vorig jaar. En nu ik bij TackUp Co-Admin ben hou ik er nog meer rekening mee.

En een foto zonder copyright is moeilijk na te trekken.

Marjolein_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 20:19

Daar ben ik het ook mee eens, als je niet wilt dat je foto's gebruikt worden moet je er gewoon copyright op zetten.

NuggT

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 20:31

Ik heb idd gehoord dat het strafbaar kan zijn als je foto's gebruikt zonder toestemming.
Maar ben het idd met Bernardo eens dat als er geen copyright op de foto's staan je er gewoon vrij in bent het te gebruiken.
Linnycally@ Jaa idd ik ook, ik had echt iets verwacht dat je zelf kon poetsen enz.
Maar voor sommige mensen is het leuk, maar ik vind het saai.
Sorry.

Vanillia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 22:39

Bernardo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 23:10

Nou, en als jij dan persé zo moeilijk wil doen, ga je gang!

Ik vind het bijzonder onsportief dat mensen zich druk maken over dergelijke dingen. Zeker als het een paardenspel betreft.

Cygnus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 23:18

ten eerst is het zeer onsportief om hierover een punt te maken

ten tweede als je wilt dat hij niet word gebruikt zonder toestemming moet je je site niet bij de grote zoekmachines (zoals Ilse en Google) inschrijven zodat ze worden weergegeven bij het zoeken daarna

En wat is er mis met een foto van JOUW paard op een spel?
ik zou et alleen maar leuk vinden (maja, dat ben ik)

ben trouwens de 3e admin van het spel wat wij samen (Bernardo, Drekken en ik) maken...

Amy_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-06 00:43

Offtopic ofzo?

Liins

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-06 09:09

ja idd..

O,ja mensen ikzoek voor mijn spel op geocities een assi.. iemand intresse pb even.. vertel even wat je ervaringen zijn en hoevaak je online kunt zijn..
reden van assi:: me pony heeft allebei de ogen goed ontstoken en moet elke dag schoon wordne gemaakt en woon 45min van haar af dus ben meestal pas om 7/8uur thuisz (me vader meot me dan brnegen emt de auto, hij woont net de pensionstal) end an meot ik nog douche en al dat gezeur en natuurlijk me huiswerk..

Vanillia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-06 10:11

Ik probeer hier niks of niemand in de grond te boren, ik maak alleen duidelijk dat wat Benardo en vele anderen eerder zeiden gewoon niet klopt. Heb het misschien een beetje rottig uitgedrukt.

Shadow0

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-06 14:10

Over auteursrecht: op elke foto rust auteursrecht. Of dit nou in de foto staat of niet. Je hebt dus niet het recht om een foto gevonden via Google of Bokt zomaar te gebruiken, dit mag alleen met toestemming van de fotograaf.

Verdere discussie over auteursrecht hoort niet in dit onderwerp thuis, graag weer ontopic verder.

NuggT

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-06 14:24

Weten we dat ook weer.

Horses-Me

Leuk spel, zoekt nog leden. Het spel is overigens niet van mij.

Bernardo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-06 18:57

"Het Paardenspel", de beta layout is vernieuwd! Bekijke gauw de screenshots!

Ook binnenkort een overzicht van de features!

http://burnie.hostmatrix.org

Het laden van de screenshots kan even duren.