RuiterSpel

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ashley5

Re: RuiterSpel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-17 18:24

Wij hebben inderdaad het vermoeden dat de update qua verzorging niet goed is doorgekomen. Hier gaan wij naar kijken, maar in verband met de feestdagen zal het even wat langer duren.

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 23:59

ik koop inderdaad zelf vaak minder getrainde paarden, ik heb alle tijd om het zelf te doen :Y) dus dan vind ik het zonde om veel muntjes te betalen.

Zelf vind ik het ook wel jammer dat er weinig paarden op staan :j er is wel een grotere vraag naar paarden dan het aanbod

MoppieFilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 00:07

Ik heb mijn 4 paarden ook maar gewoon naar de inkoop gedaan, omdat niemand ze wilt. Zal wrs ook een reden zijn dat mensen geen paarden verkopen maar dan nog moet er iets aan gedaan worden.

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 00:09

Ik denk dat het gewoon komt omdat sommige mensen echt een belachelijk hoge prijs vragen, voor dat geld kun je beter zelf trainen :+

edit: het is gewoonweg niet waard om zelf de paarden te trainen als je ze toch niet gaat gebruiken, je kan ze beter ongetraind op de markt zetten, iig dat is mijn mening

MoppieFilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 00:12

Deed ik ook altijd maar niemand wilde ze :') . Ach ja, dan maar naar de inkoop.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 00:16

Wie bepaalt wat "belachelijk hoog" is? Mijn paarden zijn doorgaans de duurste denk ik maar de prijs is gebaseerd op de inkoop en ze lopen 3x niveau 25. Mij maakt het niet uit, doe ze ook gewoon naar de inkoop als niemand ze wil maar als iemand er interesse in heeft is het natuurlijk fijn dat ze in het spel blijven. Ga ze echter niet voor maar een paar duizend munten weg doen met die training..

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 00:59

dat is mijn mening natuurlijk :D net als in het echte leven, tis maar wat mensen er voor willen geven :D train je ze alleen voor de verkoop dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 08:31

Niet speciaal voor de verkoop maar omdat ik het trainen leuk vind en voor de punten. Alleen is eindeloos doortrainen niet echt wat, er moet toch af en toe wat geld binnenkomen. Dus vandaar dat ik zeg "tot daar train ik en dan gaan ze in de verkoop". Dacht dat het wel leuk zou zijn voor de mensen want je kan er makkelijk wedstrijden mee rijden, maar het kost natuurlijk wel iets, steekt ook tijd en geld in.

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 12:16

Ja dat begrijp ik, ik vind het alleen zo zonde als ik ze train en ze dan naar de inkoop gaat :')

ik denk persoonlijk dat de inkoop weg moet gaan :j als ze dan ook toelaten dat je meer dan 2 paarden kan verkopen verwacht ik dat de markt misschien weer wat voller wordt. Het zal dan vanzelf wel rechttrekken qua prijzen

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 12:37

Ja, dat van de inkoop vind ik ook jammer.
Zou het niet een idee zijn om de paarden die aangeboden worden bij de inkoop weer te koop te zetten (voor een iets hoger bedrag) bij de handelaar?
Dan is de verkoper er vanaf, maar zijn er wel opties voor anderen om ze te kopen.

Michje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 12:43

Ik vind op zich inkoop wel goed, maar het bedrag dat je voor paarden krijgt véél te hoog. In mijn ogen moet inkoop echt een laatste redmiddel zijn, als echt niemand het paard wil hebben en je er toch vanaf wil. Meer vergelijkbaar met een slachtprijs dus. Nu is het te aantrekkelijk om aan inkoop te verkopen, want je kunt er mooi rijk mee worden.

Inkoop en weinig paarden op de markt worden in het team nu ook besproken! ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 13:06

Ik hoop dat er alsnog een beloning is voor de mensen doe moeite doen om niveaus te trainen. Als de inkoop weg gaat of veel minder gaat geven ondanks training hoeft het voor mij niet meer.

Paarden van de inkoop terug te koop zetten voor iets meer dan de inkoopprijs heeft geen zin want niemand wil zulke dure paarden (in mijn geval) ;)

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 13:07

Oh ja dat is waar, de inkoop geeft best veel in bepaalde gevallen...

Michje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 13:16

Maar de beloning voor moeite om te trainen zou toch moeten zijn dat spélers daar meer voor betalen dan voor een ongetraind paard?

Natuurlijk moet inkoop voor een getraind paard wat meer geven dan voor een ongetraind paard, maar imo rijzen de prijzen die je krijgt nu wel de pan uit. Het is bijna niet aantrekkelijk om je paard bij de handelaar te verkopen, want daar krijg je zo'n bedrag over het algemeen echt niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 13:19

Tja, misschien, maar dat doen spelers dus niet want ze trainen liever zelf. Dus als het dan nergens nog iets opbrengt is het plezier er ook wel af ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-17 17:04

Geen idee of het helpt om het hier te plaatsen maar ik heb momenteel 8 paarden die weg mogen.
Het is 4x Shetlander (2x hengst, 2x merrie) en 4x tinker (2x hengst, 2x merrie). Ze lopen allemaal elke discipline op niveau 25. Info staat in het forum op het spel.

Denk dat ik het nog dit weekend geef, als ze dan niet weg zijn dan gaan ze naar de inkoop ;)

MoppieFilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-17 17:26

Ik zal eens naar de Shets kijken! :)

Gamova

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-18 15:24

Mochten er nog mensen zijn die paarden kwijt willen: Ik zoek er een aantal zodat ik weer wat kan trainen :)

Prijs is afhankelijk van leeftijd en niveau, ras maakt niet uit want ze zijn om te trainen. Tinkers en QH ben ik wel bereid meer voor te betalen als ze ook bij mijn fokwensen passen :)

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 12:01

Ik kijk nog steeds af en toe :+
Maar momenteel kan ik geen paard betalen.
Klopt het dat die starterspaarden er niet meer op komen?
Want daar keek ik altijd naar :+

Gamova

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 12:59

Starterspaarden zit een bepaalde hoeveelheid aan vast. Als het aantal paarden van een ras onder dat getal komt, komen er starters bij.

Beginnerspaarden zijn altijd ruinen en die kan je niet meer kopen zodra je de paardenhandelaar hebt vrijgespeeld in je skills :)

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 13:24

Ah oké vandaar :)

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 13:27

Ik heb 2 tinkers, fok stel mogen opzich weg, doe er weinig meer mee

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 13:29

Ik heb op dit moment nog maar 5000 muntjes helaas.. Ben wel hard aan het sparen!

Gamova

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 13:47

Sweetgirl1 schreef:
Ik heb 2 tinkers, fok stel mogen opzich weg, doe er weinig meer mee

Hoe heet je op het spel? Ik heb wel interesse in Tinkers als ze aansluiten bij mijn paarden (dus geen inteelt geven) maar dat zal wel goed gaan want ik heb slechts één hengst verkocht ;)

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 13:51

Merrie heeft deze stamboom

Eigenaar: patries123
Fokker: laulitz
Vader: Spike
Moeder: Abby
Kleur: Bruin

hengst stamboomloos
Eigenaar: patries123
Fokker: RuiterSpel