Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Maureen95

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 17:16

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 18:00

Natsuki schreef:
Raden jullie aan om al met categorieën te beginnen? Of die toe te voegen als je merkt dat je bepalde posts samen kunt groeperen?

Ik zou wel direct met categorieën en tags beginnen. Als je nog geen post hebt in een bepaalde categorie zou ik hem wel weglaten of in het geval van een uitklapmenu dan staat het aantal posts er in haakjes achter. (0)
Laatst bijgewerkt door HippoLogic op 03-02-16 18:02, in het totaal 1 keer bewerkt

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 18:02

Toen ik begon snapte ik de categorieën niet :o Dus ik noemde mijn titel hetzelfde. Aangezien het Kyras trainingsdagboek was, kreeg ik dus allemaal categorieën die heette: trainingsdag 1, trainingsdag 2 enz.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 18:05

Hoevaak posten jullie een blog online?

HaKuNaMaTa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 18:12

Anoniem schreef:

3 keer per week, maandag, woensdag en vrijdag..

Ik heb ook vandaag een blog online gegooid, over hoe het vanaf maandag gegaan is, en dat ik nu een advocaat heb! ; www.levenmetmelkersson.nl

HaKuNaMaTa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 18:13

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 18:24

Jullie snappen me vast wel als ik zeg "Waaaaah, ik heb een nieuw hoofdstel en hij is zo mooooooi!" :D
(En onderdeel van mijn nieuwe blogpost)
A Fresh Start for Emily and Me

Natsuki schreef:
Raden jullie aan om al met categorieën te beginnen? Of die toe te voegen als je merkt dat je bepalde posts samen kunt groeperen?

Zou ik wel doen inderdaad, het is nu een kleine moeite en kan je later heel wat werk besparen. ;)

Anoniem schreef:

Ik vroeger drie keer per week, tegenwoordig meer wanneer ik iets te schrijven heb. Meestal zo rond de 1 à 2 keer per week.

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 18:27

Dankjewel Kim! Fijn :D

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 18:32

Anoniem schreef:

Ik post dagelijks en soms twee artikelen per dag.

Inge, je hoofdstel is heel mooi! Past ook mooi bij de kleur van het paardje.

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 19:11

Dankje Tamara! Ben er zo happy mee! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 19:20

Dan is mijn wekelijks idee best prima zo te lezen. :)

Wie werkt er met widgets? Via wordpress is dat en dan een eigen domein. Ik zoek een widget die je kunt toevoegen, zodat mensen hun mail kunnen invoeren en je blog kunnen volgen. Iemand een idee hoe die heet? :=

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 19:25

Peca, ik heb hem nu niet actief, maar de widget die ik had heet voor zover ik kan zien gewoon "email subscription widget". Dat is puur een widget waar mensen hun email kunnen invullen zodat ze een mailtje krijgen als je een nieuwe post online zet. Het mailtje wordt dan niet heel fancy qua lay-out, maar het is iets. Als je een mooier mailtje wilt kun je het beste even verder zoeken op de website van wordpress. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 19:30

Dank je! Dat is een begin!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 20:39

Ik vind het maar eng om te starten met bloggen :+ Zeker omdat ik de lay out nog niet zo krijg als hoe ik hem eigenlijk wil en ik echt mijn eigen draai er in wil houden...

Heb vandaag wel een post geplaatst op mijn site :o het is een klein artikel over brandpuntsafstanden.
Dit is dan ook mijn aller eerste blogpost ever *\o/*

*knip*

de widgets aan de zijkant wil ik anders en hoger hebben, maar dit lukt mij (nog) niet...
Laatst bijgewerkt door Nadia op 30-08-18 15:48, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Op verzoek naam verwijderd

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 20:46

Jeej, het is een begin, Natascha, gefeliciteerd! :)

Die widgets, even goed bij de instellingen kijken of er niks raars in staat denk ik, dat zou ik zo ook niet weten...

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 21:08

Anoniem schreef:

Vroeger heel onregelmatig, maar in december 2014 ben ik heel regelmatig gaan bloggen: 2x per week (maandag en vrijdag).

Sinds mijn laatste blogpost heeft 'Zweden' mijn blog ontdekt en is nu koploper geworden van landen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 21:39

happypaardje schreef:
Jeej, het is een begin, [naam], gefeliciteerd! :)

Die widgets, even goed bij de instellingen kijken of er niks raars in staat denk ik, dat zou ik zo ook niet weten...

Dank je! <3
Ja naar de widgets moet ik nog kijken, zal even van de week naar de instellingen kijken.

Gaaf Hippologic!

Bnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 11:23

Wat grappig Hippologic, dat Zweden jouw blog zo goed leest! Is daar ook veel animo voor clickertraining? (dan bedoel ik: meer dan hier of in Canada of de VS?)

Leuk begin Peca! Ik vind alleen deze kleur paars net niet lekker lezen op de witte achtergrond, als ik eerlijk ben.

Inge, mooi hoofdstel, staat Emily leuk! En mooie eerlijke post over hoe het jou met Emily vergaan is de afgelopen tijd!

Ik heb ook weer een post: Een nieuw paard: de weg naar de begrazing
Over hoe wij onze nieuwste IJslandermerrie gingen ophalen vanuit het begrazingsgebied. Helaas verliep de heenreis niet zo voorspoedig als gehoopt...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 13:51

Zeker leuk begin Peca
Dat hoofdstel is inderdaad leuk zeg!
Goh Bernette, ik ben benieuwd hoe het verder gaat hahaha!!

Ik post ook 3 keer per week, ma, wo, vr. Zal over een kleine 2 maanden hopelijk naar 5 of 7 keer per week gaan *mits genoeg inspiratie haha

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 15:24

Thanks! :)

Jeetje, wat een avontuur, Bernette! We moeten waarschijnlijk eigenlijk op je volgende post wachten, maar is het uiteindelijk wel gelukt allemaal?

Wat grappig dat je ineens zoveel Zweden op je blog hebt, Sandra! Heeft er een linkje oid op een zweedse blog gestaan?

Bnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 15:33

happypaardje schreef:
Thanks! :)

Jeetje, wat een avontuur, Bernette! We moeten waarschijnlijk eigenlijk op je volgende post wachten, maar is het uiteindelijk wel gelukt allemaal?

Wat grappig dat je ineens zoveel Zweden op je blog hebt, Sandra! Heeft er een linkje oid op een zweedse blog gestaan?

Het vervolg staat inderdaad klaar voor over twee weken ;)
Maar, ik zal jullie vast een tipje van de sluier geven: de trailer en auto zijn allebei nog heel, we waren met maar een half uurtje vertraging op de locatie en de pony liep er zo op. De terugreis was heel wat eenvoudiger gelukkig! :D

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 15:43

Ik heb de laatste tijd heel veel amerikanen op mijn blog. Denk zelf dat het van die bots zijn of mensen met een ip uit amerika

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 15:59

Dank jullie voor de feedback. Kleuren zit ik nog mee te rommelen. Zal even kijken welke dan wat fijner is om te lezen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 16:02

Ik zou persoonlijk voor plain zwart gaan in je tekst, omdat je dat ook op de rest van je website hebt en omdat het het meest professioneel oogt :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 16:17

Emmaa_ schreef:
Ik zou persoonlijk voor plain zwart gaan in je tekst, omdat je dat ook op de rest van je website hebt en omdat het het meest professioneel oogt :)

Misschien moet ik dat inderdaad gewoon doen :+ zat te twijfelen haha