Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sweetgirl1 schreef:Op de manier hoe ik hier nu afgekraakt ben door sommige leden kan ik niet een aardig bedankje er af gooien. Als het normaal ging was k een heel groot bedankje van plan,, een nieuw GRATIS!! paard geven op het spel namelijk maar ja
Sweetgirl1 schreef:Op de manier hoe ik hier nu afgekraakt ben door sommige leden kan ik niet een aardig bedankje er af gooien. Als het normaal ging was k een heel groot bedankje van plan,, een nieuw GRATIS!! paard geven op het spel namelijk maar ja
Sjors schreef:Floor_x schreef:Hij staat vanavond bij je op stalben nu op NK, dus kan even niks doen
....
Floor_x schreef:Het wachtwoord is veranderd.
Ik ben blijkbaar niet meer nodig?
Vind ik niet erg, maar hadden ze wel even kunnen aangeven, want dan had ik nog de openstaande 'aanvragen' kunnen verwerken.
Sorry Sjors, hoop dat je haar snel op stal hebt staan
Floor_x schreef:Ah, nou ik ben benieuwd hoe het gaat in je eentje...
Want als ik er op zo'n manier ineens wordt uitgekickt dan kom ik dus niet terug (om zo maar even meteen te reageren op je pb)
Yasmin deed haar onderdelen altijd heel netjes, en wou alleen maar de leden tevreden houden. Wellicht daarom haar overenthousiamse af en toe
Sweetgirl1 schreef:Er werden leden steeds aangemeld die moesten wachten en had het vaak gezegd en ze negeerde het.
Ook kreeg ik steeds dingen en dat had ik uitgelegd aan haar via pb maar er werd gewoon scheef naar gekeken..
Sweetgirl1 schreef:1 Jorien - Esbello
2 _Caly_ - Hope Stable
3 Iza - Flying Mountain Stable
4 Anne - Pomme1208
5 Suzanne - Stal Wennekers
6 Amy495 - 't Zesspan
7 Amber - Fire Song
8 Merel - Stal het Katertje
9 Nordsvensk - Stall Nordsvenska
10. Babette - Golden Stables
11. Carmen - Beauty Frysian Horses
13. Lieke - Dressuurstal Van Der Leun
14. Babette - Stal Enthoven
15. Amber - Lodaline Stables
Willen deze stallen een pb naar Yasminelove sturen met welk ras en geslacht paard ze willen?