Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
jessiejanes schreef:Uh,die link had ik toch overal weggehaald??
ahh,ik zie het al ,dom dom dom!
ikke had dus echt de primeur

Natascha dH schreef:Schitterende site!!
Natuurlijk even de paardjes bekeken...
De perlino is duidelijk een puber, maar spreekt me wel aan.
Foto's uit Bunschoten van de cremello-jaarling zijn mooi (ps je bijschrift: "great breeding mare) Ook mooie pedigree trouwens.
Jammer dat je zover weg zit....maar ja, als ik ze nu al leuk vindt, moet ik ze niet in het eggie zien.......
,..niet mijn engels hoor!De "jongens" van de website hebben ook wat getypt,dit dus!
Nog meer van die domme foutjes?gera schreef:Supermooie site, mijn complimenten!! Ziet er erg professioneel uit! Zo bij elkaar in een lijst hebben jullie toch wel ont-zet-tend veel toppaarden!!
,..we hebben er langzaamaan ook wat teveel,...paardje kopen?
Wranglerbutt schreef:Hahaha, eindelijk kan ik de langverwachte nieuwe StienenQH-site bekijken, had om 8 uur een vergadering, zal je net zien!
@JJ: Het is minstens zo mooi geworden als ik had verwacht en de opmaak en indeling van de site was het lange wachten zeker waard!
Puntje van kritiek: Ik vind dat de site nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer foto's moet bevatten! Laat al dat moois maar zien!
De volgende keer dat ik in de omgeving Helden/Panningen ben, nodig ik mezelf gewoon uit, ok?
Moet ik van te voren eerst bellen voor een rondleiding?
jessiejanes schreef:Ja ,dat klopt!,..we hebben er langzaamaan ook wat teveel,...paardje kopen?
![]()
Maar dan moet ik denk ik eerst even mijn baas lief aankijken voor loonsverhoging, en ik vrees dat dat er niet in zit
Natascha dH schreef:Schitterende site!!![]()
Natuurlijk even de paardjes bekeken...
De perlino is duidelijk een puber, maar spreekt me wel aan.
Foto's uit Bunschoten van de cremello-jaarling zijn mooi (ps je bijschrift: "great breeding mare) Ook mooie pedigree trouwens.
Jammer dat je zover weg zit....maar ja, als ik ze nu al leuk vindt, moet ik ze niet in het eggie zien.......
Je ziet wel meer sites met "breeding mare"maar dat is vaak op vertaalde sites, engelse versie van duitse site ofzo. Foutloos Nederlands is nog veel moeilijker
, net weer een groenboekje uit