dus ik weer gezegd wat kan je mij aanbieden qua korting, niks meer gehoord. Ze gaan die review wel tegemoet zien vrees ik. Is een product van 38 euro trouwens. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dus ik weer gezegd wat kan je mij aanbieden qua korting, niks meer gehoord. Ze gaan die review wel tegemoet zien vrees ik. Is een product van 38 euro trouwens. Storm schreef:Hoi, even een vraagje.
Ik heb een pakket dat 3 maanden onderweg was maar niet aankwam. Toen de tijd voorbij was, heb ik een klacht geopend. Die is nu in behandeling. En prompt krijg ik vandaag het pakketje thuis.
Ik kan de klacht alleen niet sluiten volgens mij. Wat nu?
Blue_flower schreef:Oke, maar het is toch niet hun schuld dat die gesloopt is bij je apk? En wat is precies de oorzaak dat die er niet meer uit kan? Ik zou denken dat komt door de wijze waarop die geïnstalleerd is. Beide hebben niet als oorzaak een defect product, dus dan kun je het toch niet op de verkoper verhalen.
Op basis van je bovenstaande bericht vind ik het onredelijk om te verwachten dat zij je iets gaan bieden. Terwijl het probleem niet bij hun lijkt te liggen.
Rennie89 schreef:Blue_flower schreef:Oke, maar het is toch niet hun schuld dat die gesloopt is bij je apk? En wat is precies de oorzaak dat die er niet meer uit kan? Ik zou denken dat komt door de wijze waarop die geïnstalleerd is. Beide hebben niet als oorzaak een defect product, dus dan kun je het toch niet op de verkoper verhalen.
Op basis van je bovenstaande bericht vind ik het onredelijk om te verwachten dat zij je iets gaan bieden. Terwijl het probleem niet bij hun lijkt te liggen.
Ik heb hem zelf geïnstalleerd en die module kan maar op 1 manier er in en er uit . Een lichtschakelaar module behoort een Apk te kunnen overleven en niet stuk te gaan bij een beetje draaien met de schakelaar. Ik verwacht geen gratis module maar wel enige vorm van korting want het zegt zeker wel iets over de kwaliteit.
Marjo schreef:Rennie89 schreef:
Je bestelt iets bij Ali, wat had je verwacht![]()
Ik vind dat je hierin gewoon je verlies moet nemen. Als de garage daar onzorgvuldig mee omgaat kan het gewoon kapot gaan. Je kan nog eerder verhalen bij hun dan bij de verkoper die gewoon een werkend product heeft afgeleverd.


betreft een lichtschakelaar met ingebouwde lichtsensor. 
bobje26 schreef:Ik snap dat het heel vervelend is Rennie maar ik denk dat je Ali verkoper hier weinig aan kan doen... Ik vind het dan ook niet rechtvaardig om geld weer terug te verhalen op hem/nieuw product te ontvangen. Het werkte heel goed bij/na installatie en ik zou dus eerder de garage de 'schuld' geven dan de shop.
punt blijft dat het product ook bij bepaald gebruik gewoon bruikbaar moet zijn, en hij faalde hier in.
maar wij geven aan dat je onredelijk bent op het gebied dat je verwacht korting te ontvangen van de verkoper.
en nee, daar is niets onredelijks aan. Stel je koopt op aliexpres een jurk voor 20 euro, jurk ziet er op eerste gezicht prima uit maar na 2 x dragen laten de naden los, is het dan ook eigen schuld dikke bult en mag je geen compensatie verwachten van de verkoper?
en dat zijn imo risico's die je afkoopt met de lage prijzen. Feit blijft dat het natuurlijk banketstaaf is dat het zo makkelijk kapot is gegaan maar gelijk hebben en gelijk krijgen liggen mijlenver uiteen op alie. 





Rennie89 schreef:Nogmaals, heb het zelf gemonteerd en daar kan niks mis mee gaan. Heel simpel. Aan de montage ligt het niet. Ik kan het niet op die garage verhalen helaas want merkte het pas op toen ik thuis was en het licht niet meer uit ging. Dat hij er niet makkelijk uit kwam had wel met het product te maken, het pinnetje hoort in te klappen en dat deed het niet zoals het zou moeten. Dat kwaliteit minder is dan het origineel is begrijpelijk maar het hoort wel een simpele Apk keuring te overleven.
Staat sinds 6 november aangemeld maar nog niet ontvangen door post Nl..ik hou mijn hart vast!