Hanmar schreef:Ja maar met de beste wil van de wereld: dat met die data, je kunt dagelijks op Wikipedia kijken wat er historisch gezien allemaal op deze datum is gebeurd. Je zou op elke datum wel een rijtje van dit soort 'rampen' kunnen vinden.
Iedereen moet natuurlijk zelf geloven wat ze willen. Het enige waar ik altijd een beetje ongeduldig van wordt is als men elkaar gek gaat zitten maken en haat/angst zaait jegens bepaalde groepen, mensen of bedrijven - dat hebben we in de geschiedenis genoeg zien gebeuren en volgens mij tot niemands tevredenheid.
Heb het hele topic doorgelezen, interessante dingen komen er naar boven! Zeker ook dingen waarbij je ook even achter je oren krabbelt.
Maar betreffende bovenstaande, helemaal gelijk! Als je op wikipedia kijkt kan je echt van elke data wel een rijtje maken. Vind ik dus persoonlijk niet echt geloofwaardig.
Wat hebben mensen als Beyonce, Rihanna en MJ trouwens te maken met illuminatie? Oprechte interesse hoor, begrijp dat stukje namelijk niet helemaal en het filmpje in de openingspost doet het ook niet meer.