Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rhys schreef:Stoer dat je naar Ermelo gaat, Laura. Veel succes!
En..ergens moet toch staan dat startcoupons onbeperkt geldig zijn. (Oude) reglementen bijv? Archief van lezersvragen in de P&S? 'Vroegah' stond er wel een jaartal op, maar de laatste tijd niet meer volgens mij.
lbfginsel schreef:dat is al de reden dat ik de boekjes niet meer gebruik maar gewoon de proef van internet haal en er een eigen simpelere versie van maak en die plastificeer. Gaat nooit stuk en word ook nooit vies en waait niet een blaadje om en zeer duidelijk te lezen.![]()
LET OP:
woensdag 28 maart gaan de Ombudsman Tim en ik samen naar Ermelo, de bedoeling is dat ik de KNHS ga vertellen dat zij meer begrip moeten hebben voor de onvrede bij de leden, ook hoe ze omgaan met het feit dat een flink deel van de dressuurboekjes na 4x gebruiken al uit elkaar vallen en daar niets over vermelden naar de leden toe)
bianca1980 schreef:lbfginsel schreef:dat is al de reden dat ik de boekjes niet meer gebruik maar gewoon de proef van internet haal en er een eigen simpelere versie van maak en die plastificeer. Gaat nooit stuk en word ook nooit vies en waait niet een blaadje om en zeer duidelijk te lezen.![]()
LET OP:
woensdag 28 maart gaan de Ombudsman Tim en ik samen naar Ermelo, de bedoeling is dat ik de KNHS ga vertellen dat zij meer begrip moeten hebben voor de onvrede bij de leden, ook hoe ze omgaan met het feit dat een flink deel van de dressuurboekjes na 4x gebruiken al uit elkaar vallen en daar niets over vermelden naar de leden toe)
lbfginsel schreef:Maar als jurylid klasse ZZlicht wil je toch liever een boekje, daar staat trouwens meer in dan alleen proeven, dat zouden meer ruiters en amazones eens door moeten lezen.... (jurylid Laura...)
Loetie84 schreef:lbfginsel schreef:Maar als jurylid klasse ZZlicht wil je toch liever een boekje, daar staat trouwens meer in dan alleen proeven, dat zouden meer ruiters en amazones eens door moeten lezen.... (jurylid Laura...)![]()
Voor wat betreft dat dressuurboekje: die heb ik netjes terug mogen sturen naar een antwoordnummer en kreeg binnen een paar dagen een nieuwe (heeeeel goeie service!) Maarja, niet dat t geholpen heeft hoor, want slechts na 3 indoorwedstrijden lag ie al weer uit elkaarBlij maken met een dooie mus dus.
Wat misschien ook nog wel een goeie is om te vermelden, is dat de KNHS er een handje van heeft om aanmaningen te sturen VOORDAT ze überhaupt een rekening in eerste instantie hebben gestuurd. (ik was namelijk niet de enige die ineens een aanmaning in de bus had, terwijl ik geen rekening had gehad.) En als jij je ruiterbewijs niet betaald (FNRS), zetten ze je startkaart stop! (KNHS) Terwijl verteld is, dat als jij je ruiterbewijs niet wil verlengen je dit gewoon niet hoeft te betalen. Dan vervalt ie vanzelf
Loetie84 schreef:Jemig, en dat terwijl die 28e toch al een hele tijd bekend was ofnie?! Dat ze niet even een uurtje vrij kunnen maken zeg...