en ik hoop ook dat bij huisdieren de lama er bij zit

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jilletje schreef:ik vind het wel jammer dat je bij 3 geen eigen stad kan maken, vind dat ook altijd wel leuk
en ik hoop ook dat bij huisdieren de lama er bij zitdat is imo toch wel 'het' sims dier
marielle231 schreef:Emma schreef:Ik vraag 'm wel voor kerst ofzo
@marielle, heb je het huis zelf gemaakt of is het een standaardhuis met aanpassingen? mijn huizen en tuinen worden zelfgemaakt namelijk altijd vrij lelijk en de indelingen kloppen dan ook niet en dan houd ik weer ruimte over enzo, echt vreemde huizen krijg je dan
Maak mijn huizen altijd zelf
Heb aan dit huisje nu zo'n 8 á 9 uur gewerkt, en hij is nog niet helemaal af
Jin159 schreef:Nou, als je alleen de sims 3 orgineel koopt, kan je die uitbreiding kopen, je hoeft niet sims 1 en 2 te hebben. Voor uitbreidingen heb je de orginele nodig.
Macs schreef:Je moet dan sowieso de sims 3 kopen en dan kan je gewoon er voor kiezen om 1 uitbreiding te kopenOf geen.. of 2, of 4
Als je het basis spel maar hebt
Britt schreef:Leuk ingericht! Ga hem wel gebruiken als inspiratie, als je dat goed vind
Cardy schreef:Volgens mij kan je de woning kopiëren en ergens nieuw (grotere oppervlakte) plaatsen toch?
Cardy schreef:O dat is ook inderdaad een goed plan!
Ik kan niet wachten totdat het 20 oktober is. Ga ik gelijk levensweg en beestenboel (hoop de limited versie!) in combi met die actie van intertoys 2 voor 50euro. Scheelt gelijk een hoop geld! Heb ik ook weer alle uitbereidingen
Weet je wat ik vroeger ook een leuke uitbreiding vond? (sims 1 dacht ik) Met toveren.
Cardy schreef:O dat is ook inderdaad een goed plan!
Ik kan niet wachten totdat het 20 oktober is. Ga ik gelijk levensweg en beestenboel (hoop de limited versie!) in combi met die actie van intertoys 2 voor 50euro. Scheelt gelijk een hoop geld! Heb ik ook weer alle uitbereidingen
Weet je wat ik vroeger ook een leuke uitbreiding vond? (sims 1 dacht ik) Met toveren.
Macs schreef:Cardy schreef:O dat is ook inderdaad een goed plan!
Limited edition kan je alleen online kopen via Origin. Dan heb je dus geen cd, maar wel de limited edition..
Maar dit houd mij wel tegen.. ik wil gewoon een cd, dan maar geen limited..
Emma schreef:Cardy schreef:O dat is ook inderdaad een goed plan!
wat is het verschil eigenlijk tussen beestenboel en huisdieren?