Rhine, dan moet je haar laten aanmelden. In de voorawarden staat dat je niet mag aanmelden voor een ander en dat je 18+ moet zijn, zou jammer zijn als de actie niet geldig zou verklaren
Leuk Dune!!!!!! Gaan we gezellig shoppen in Berlijn!!!
corinep
Geplaatst: 12-03-11 18:31
Ik heb me ook aangemeld, je moet wel goed opletten zeg! Eerst in je mail bevestigen en dan vervolgens nog op join dit team klikken. Nou duimen maar :p.
F_Orumster
Geplaatst: 12-03-11 18:36
Storm schreef:
Ik zit te denken... zal dit geen 1 april mop zijn?
Nee, dit is slim, ze verkopen al onze emailadressen. Dat levert ws meer op, dan dat halve vliegtuig wat toch al vliegt. Wij krijgen straks nog meer spam
Ik ben net uit het team gestapt, omdat ik nog geen 18 ben. Zou jammer zijn voor jullie als het ongeldig wordt verklaard omdat er minderjarigen zijn aangemeld.. Ik vind het wel een beetje een vage regeling om mensen pas vanaf 18 mee te laten gaan.
Ik kan niet zien hoeveel teams al 100 man compleet hebben. Ik weet wel dat toen ik vanmiddag keek ik het team "zwevers" in de top 15 zag staan en die is er nu uit. Via hun pagina (ipv 'bokt' 'zwevers' invullen) kan ik zien dat het team compleet is. Geen idee dus hoeveel kans we maken
ben je wel aangemeld dan Roos? Anders kan iemand anders jouw misschien aanmelden, en dan kan jij dmv je mail het zelf activeren. Mss dat die het dan wel doet...?